کاربرد های سقف متحرک شیشه ایی

یکی از زیبا ترین انواع سقف ها برای پوشش و جلوگیری از باد و باران، سقف های متحرک شیشه ای است. همراه ما باشید تا در مورد کاربرد های سقف متحرک شیشه ایی صحبت نماییم.

سقف متحرک شیشه ای با بهره گیری از متریال آلومینیوم و شیشه ساخته می شود که باعث حالت شیک و مدرن در فضا های تجاری، مسکونی و ویلایی می شود. این سقف ها معمولاً به صورت متحرک بوده و با استفاده از موتور و برق قابلیت جابجایی دارد و در کشور های مختلف با توجه به فرهنگ، آداب و رسوم کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد های سقف متحرک شیشه ایی
کاربرد های سقف متحرک شیشه ایی

منظور از سقف متحرک شیشه ایی چیست؟

سقف شیشه ‌ای در واقع همان سقف شفاف بوده که می توان با استفاده از از تکنولوژی ساخت آن جمع کرده یا در زمان مورد نیاز باز نمایید. این سقف از شیشه های نشکن ساخته شده و متریال ساخت چهار چوب این سازه از اهمیت بالایی برخوردار است. در نظر داشته باشید سقف متحرک شیشه ای برای اولین بار در سال ۱۹۶۳ با قابلیت کنترل از راه دور ابداع شد.

کاربرد های سقف متحرک شیشه ایی چیست؟

کاربرد های سقف متحرک شیشه ایی
کاربرد های سقف متحرک شیشه ایی

سقف متحرک در کافه و رستوران ها

یکی از کاربرد های سقف متحرک شیشه ایی، در رستوران ها و کافه ها است که از سقف متحرک شیشه ای استفاده می شود. در بسیاری از کافه ها امکان استعمال دخانیات آزاد بود و در صورتی که از سقف متحرک استفاده شود، باعث آزار و اذیت سایر مشتریان در کافی شاپ نمی شود.

در برخی رستوران ها فضای روباز وجود دارد که امکان استفاده آن در فصل تابستان وجود داشته اما در فصل سرما و زمستان با توجه به افزایش برودت هوا امکان استفاده وجود نخواهد داشت. در صورت استفاده از سقف متحرک شیشه ای می توان در فصل سرما نیز از بخش روباز رستوران استفاده کرد.

بالکن آپارتمان و واحد های اداری

امروزه در بسیاری از بالکن ها از سازه های شیشه ای استفاده می شود که باعث جلوگیری از گرد و غبار شده و ابعاد فضای واحد افزایش می یابد. می توان از فضای بالکن یا تراس در تمام فصول سال استفاده کرده و دیگر نگران ورود گرد و غبار یا باران به داخل واحد آپارتمانی یا تجاری نباشید.

اگر قصد خرید انواع سقف متحرک پرده سقفی سایبان متحرک بام سبز و بهترین کاور استخر راداری به مجموعه آرادایس مراجعه نمایید.

مجموعه های ورزشی

یکی دیگر از کاربرد های سقف متحرک شیشه ایی در مجموعه های ورزشی بوده و می توان به صورت چهار فصل از مجموعه های ورزشی استفاده کرد. استخر های روباز زمستان امکان استفاده نداشته ولی می ‌توان با احداث سازه متحرک در تمام فصل های سال استفاده نمایید. استخر در تمام مجموعه های ورزشی و حتی انواع ویلاها و آپارتمان ها قابل اجرا بوده و می توانید از سقف متحرک شیشه ای استفاده نمایید.

کاربرد های سقف متحرک شیشه ایی

درب ورودی ساختمان ها

اگر در هنگام ورود به مجموعه های تجاری یا مسکونی با نور شدید آفتاب و آزاردهنده آن مواجه شده اید، یکی از بهترین تجهیزات استفاده از  متحرک شیشه ای در سر درب ورودی ساختمان ها است که می ‌تواند تا حد قابل ملاحظه‌ای از تابش شدید نور خورشید جلوگیری نماید. علاوه بر سر درب ورودی ساختمان ها می توانید در بخش های مختلف داخل حیاط و غیره مورد استفاده قرار دهید که در ادامه به سایر کاربرد های سقف متحرک شیشه ایی می پردازیم.

اگر قصد خرید انواع سقف متحرک، پرده سقفی، سایبان متحرک، بام سبز و بهترین کاور استخر را دارید، به مجموعه آرادایس مراجعه نمایید.

پارکینک های روباز

در فصل تابستان معمولاً  خودرو ها در مراکز تجاری در مواجهه با زیر نور شدید آفتاب قرار می گیرند که باعث آفتاب سوختگی بخشی از خودرو می شود و با کاهش عمر سواری ها همراه است. برای جلوگیری از این کار می‌توان از سازه های متحرک یا ثابت در پارکینگ های روباز استفاده کرد. پس اگر تا به حال به ادارات یا واهای تجاری روباز رفته باشید ممکن است با انواع سقف های متحرک و ثابت در پارکینگ ها روبرو شده اید که تا حد قابل ملاحظه‌ای از خودرو محافظت می نماید.

در نظر داشته باشید علاوه بر این موارد می توانید از سقف متحرک در فضا های مختلف استفاده کرده و ایده جالب و خلاقانه ای داشته باشید. بحث امروز ما در مورد کاربرد های سقف متحرک شیشه ایی بود. امیدواریم مطالب بررسی شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار