کاربردهای سقف متحرک پارچه ای چیست؟
کاربردهای سقف متحرک پارچه ای چیست؟

یکی از بهترین متریال های ساخت سقف متحرک، نوع پارچه ای بوده که با دوام بالا و مقرون به صرفه طراحی می شود. برای بررسی کاربردهای سقف متحرک پارچه ای همراه ما باشید.

معرفی سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای به عنوان نوعی از سقف های متحرک در کاربرد های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت مقرون به صرفه، مقاومت بالا و وزن سبک از مزایای این گونه از سقف ها محسوب می شود اما توجه به متریال ساخت چهارچوب، نوع پارچه و محل نصب از اهمیت بالایی برخوردار است. برای آشنایی کامل با کاربردهای سقف متحرک پارچه ای همراه ما باشید.

کاربردهای سقف متحرک پارچه ای چیست؟
کاربردهای سقف متحرک پارچه ای چیست؟

متریال ساخت سقف پارچه ای

سازه سقف متحرک از جنس آلومینیوم و فلز ضد زنگ ساخته می شود که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و پوسیدگی ناشی از تابش مستقیم نور خورشید داشته باشد. یکی از موارد حائز اهمیت متریال ساخت پارچه سقف متحرک است که باید مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی و اقلیمی داشته باشد.

امروزه اکثر سقف های متحرک پارچه ای را به صورت ضد آب طراحی می نمایند اما می توانید در جنس کتان، برزنتی، پلی استر، روکش های pvc و غیره خریداری نمایید. انواع سقف پارچه ای در طرح ها رنگ ها با توجه به نوع دکور و دیزاین داخلی قابل سفارش و ساخت است. در ادامه به کاربردهای سقف متحرک پارچه ای می پردازیم.

کاربردهای سقف متحرک پارچه ای چیست؟
کاربردهای سقف متحرک پارچه ای چیست؟

مزایا و معایب سقف پارچه ای چیست؟

سقف متحرک پارچه ای مجهز به موتور الکتریکی بوده که باعث جمع شوندگی اتوماتیک سقف می شود که می توانید شب های بسیار عالی در کنار خانواده و دوستان خود سپری نمایید اما در روز ها و زمان تابش مستقیم آفتاب استفاده از سقف متحرک بهترین گزینه برای شما خواهد بود. از انواع سقف های پارچه ای نور عبور نکرده و در تابستان بهترین گزینه است. در نتیجه تا حدی قابل ملاحظه‌ای از گرد و غبار جلوگیری کرده و مخصوصاً در مناطقی که گرد و غبار کمتر است، بیشتر استفاده می شود ولی باید هفتگی یک الی دوبار تمیز نمایید.

کاربردهای سقف متحرک پارچه ای چیست؟

مناطق ساحلی

یکی از کاربردهای سقف پارچه ای در مناطق ساحلی است که در زمان مراجعه به وفور مشاهده می نمایید. این سقف ها به صورت ثابت و متحرک مورد استفاده قرار گرفته و متریال ساخت آن نیز باید متناسب با نوع اقلیم و محل نصب آن باشد. اگر قصد خرید بام سبز، انواع سقف متحرک، پرده سقفی، سایبان متحرک و بهترین کاور استخر را دارید، می توانید به مجموعه مهندسی آرادایس مراجعه نمایید.

اجرا برنامه های تفریحی

امروزه برای اجرای برنامه های روباز تفریحی مخصوصاً در ساعات ابتدایی و ظهر از سقف های متحرک استفاده می نمایند. این سقف ها علاوه بر جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید باعث جلوگیری از بارش باران و برف در روز های زمستان می شود که می توانید در اماکن تفریحی و زمان اجرای برنامه های تفریحی مورد استفاده قرار دهید. در نظر داشته باشید هزینه های اجرای این سقف نسبت به سقف های دیگر کمتر بوده و از مقاومت نسبتا بالایی برخوردار است.

کاربردهای سقف متحرک پارچه ای چیست؟
کاربردهای سقف متحرک پارچه ای چیست؟

رستوران ها و کافی شاپ ها

رستوران ها و کافی شاپ یکی از بهترین موقعیت ها برای نصب و اجرای پرده ها و سقف های متحرک پارچه ای است. امروزه بخشی از رستوران و کافی شاپ را به صورت روباز طراحی می نمایند. اجرا این سیستم می ‌تواند از بارش باران و برف و حتی تابش شدید نور آفتاب جلوگیری نماید. می توانید در محیط های روباز به استراحت پرداخته و از سفارش خود لذت ببرید.

ویلا و حیاط

ویلا ها و حیاط منازل بهترین مکان برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی محسوب می شود و می توان از انواع سقف های متحرک از جمله پارچه ای استفاده نمایید. در نتیجه یکی از کاربردهای سقف متحرک پارچه ای در در حیاط و ویلا ها بوده و می توانید در متریال ها طرح ها و رنگ های متفاوت مورد استفاده قرار دهید.

اگر قصد ساخت و طراحی انواع سقف متحرک، پرده سقفی، سایبان متحرک، دیوار سبز خزه ای و بام سبز را دارید، می توانید به یکی از بهترین مجری های طراحی و ساخت یعنی شرکت آرادایس مراجعه نمایید. بحث امروز ما در مورد کاربرد های سقف های متحرک پارچه ای بود. امیدواریم مطالب بررسی شدهبا عنوان کاربردهای سقف متحرک پارچه ای، مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار