روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای بررسی انواع روکش استخر با ما همراه باشید.

کاور های استخر معمولاً از پارچه پلی اتیلن ساخته می شود که در برابر باد های شدید و بارندگی محافظت نمایند. در نظر داشته باشید برای تمام فصول مناسب بوده و می توانید با توجه به ویژگی های آن استفاده نمایید در ادامه به ویژگی های کاور استخر زمستانی اشاره می کنیم.

یخ بستن آب استخر

جلوگیری از یخ بستن آب استخر یکی از چالش های افرادی است که از استخرهای روباز در فضای باز استفاده می کنند. جلوگیری از ترکیدن لوله ها یا مسیر انتقال آب از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر در مناطق سرد خیز اقامت دارید، قبل از شروع زمستان و یخ زدگی آب، باید مسیر های آبی استخر را بسته و از یخ زدگی آب جلوگیری نمایید.

 

روکش استخر در زمستان

 

ویژگی های روکش زمستانی

روکش استخر در انواع مختلف طراحی می شود و برای استفاده آن در زمستان دارای سقف و درب ورودی هستند که حتی می توانید در فصل زمستان به هیچ عنوان انرژی هدر نرفته و در طول زمستان می توانید از محیط گرم استخر استفاده نمایید. برخی از کاور های استخر به صورت ثابت و برخی قابل جابجایی بوده و هر کدام طرفداران خاصی دارد که در زمان خرید باید دقت نمایید. روکش استخر بر اساس ابعاد استخر شما طراحی می شود و برای مشاهده انواع روکش استخر زمستان به سایت آرادایس مراجعه نمایید.

ابعاد و اندازه های روکش استخرها

ابعاد و اندازه استاندارد برای روکش استخر زمستان وجود ندارد و هر استخر دارای کاور و روکش خاص خود است که می توانید با توجه به نوع استخر و بودجه خود روکش مناسبی را بدون محدودیت ثبت سفارش نمایید. در صورتی که قصد خرید سایبان متحرک، پرده متحرک، انواع سقف متحرک و دیوار سبز خزه ای را دارید، یکی از بهترین مراجع برای خرید، مجموعه آرادایس است که طبق ابعاد دلخواه شما طراحی می شود.

هزینه های روکش استخر

ممکن است در زمان خرید و طراحی سقف و روکش استخر، هزینه ای را پرداخت نمایید اما در نظر داشته باشید که روکش استخر باعث صرفه جویی در هزینه های برق، گاز و مصرف آب می شود.

همچنین قیمت روکش زمستانی استخر به متریال طراحی شده بستگی دارد. در ابتدا نوع روکش خود را در نظر گرفته و با توجه به طرح مورد نظر خود می توانید استعلام قیمت نمایید. جهت سلام قیمت با کارشناسان فنی سایت آرادایس در ارتباط باشید.

 

روکش استخر در زمستان

 

اهمیت طراحی و ساخت روکش استخر

حفظ گرما و کاهش تبخیر آب

در صورت عدم استفاده از روکش استخر باعث هدر رفتن انرژی گرمایی در فصل زمستان می شود و پوشش استخر می‌تواند تا حد قابل ملاحظه‌ای باعث حفظ گرمای استخر شود. همچنین در فصل تابستان با توجه به افزایش گرمای هوا، آب استخر بخار شده و باید به صورت مداوم آب استخر را تامین نمایید. پس در مناطقی که با کمبود آب مواجه هستید، می توانید از کاور استخر مناسب استفاده نمایید.

کاهش استفاده از مواد شیمیایی و نظافت استخر

استخر روباز به صورت مداوم نیاز به نظافت داشته و باید گرد و غبار و شاخ و برگ درختان را از استخر جمع آوری نمایید. همچنین برای حفظ تعادل شیمیایی و میکروب زدایی آب استخر باید از مواد شیمیایی استفاده نمایید تا موجب حساسیت افراد نشود. در صورت استفاده از روکش های استخر تا حد قابل ملاحظه‌ای نیاز به مواد شیمیایی کاهش می یابد.

 

روکش استخر در زمستان

 

مزیت های استفاده از روکش استخر در زمستان

روکش های زمستانی به شکلی ساخته شده که آب و برف ورودی به استخر را فیلتر می کند. همچنین از ورود شاخ و برگ درختان به استخر جلوگیری می کند. استخر هایی که دارای روکش های پارچه ای پلی اتیلن هستند، قابل تحمل وزن کودکان نبوده و ایمنی بالایی ندارند.

می توانید با کمترین هزینه برای اهدافی مانند عدم کثیفی و یخزدگی استخر خریداری و نصب نمایید. برای جلوگیری از رشد جلبک ها مناسب بوده و از ورود اشعه ماورا بنفش به استخر جلوگیری می کند و تا زمان مورد نیاز می توانید از آب استخر نگهداری نمایید.

زمان مناسب برای نگهداری استخر روباز در زمستان

استخرهای روباز در فصل زمستان نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری نسبت به استخرهای سرپوشیده دارند. برای حفظ استخر در شرایط خوب و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در فصل سرد، مهم است که به صورت منظم و مداوم از استخر خود مراقبت کنید. به همین خاطر بهتر است از تجهیزات مناسب برای نگهداری استفاده کنید.

استفاده از روش‌های صحیح نگهداری می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌ها و آسیب‌های احتمالی در فصل زمستان کاهش پیدا کنند.

در زمستان، زمان مناسب برای شروع فرآیند نگهداری استخر روباز پس از پایان فصل پاییز و شروع فصل زمستان است. این باعث جلوگیری از رشد جلبک‌ها در هوای گرمتر می‌شود. بنابراین، بهتر است فرآیند نگهداری استخر را در ابتدای زمستان آغاز کنید. تا استخر شما در طول فصل سرد تمیز و در شرایط خوبی باقی بماند.

ابعاد روکش استخر در زمستان

یکی از مزایای اصلی کاورهای استخر زمستانی این است که امکان سفارشی سازی آن‌ها بر اساس ابعاد و فرم استخر مورد نظر وجود دارد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که یک کاور دقیقاً منطبق با اندازه و شکل استخر خود داشته باشید. که باعث بهبود عملکرد و کارایی کاور می‌شود.

با سفارش یک کاور استخر زمستانی با اندازه و ابعاد مناسب، می‌توانید از بهترین روش حفاظت برای استخر خود در فصل سرما بهره‌مند شوید. همچنین از آسیب‌هایی همچون برف، یخ‌زدگی و آلایش‌های بیرونی جلوگیری کنید.

بهتر است بدانید که کاورهای استخر زمستانی با قدرت پوشش دهی بالا و طراحی استاندارد موجود هستند. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند که این کاورها از جمله پرفروش‌ترین محصولات در این حوزه باشند. امکانات و کیفیت بالای این کاورها، به مشتریان اطمینان می‌دهد. که استخر آن‌ها در فصل سرما به بهترین شکل ممکن حفاظت شده و محافظت می‌شود.

 

روکش استخر در زمستان

 

سخن آخر

در این مطلب به روکش استخر در زمستان اشاره شد. اگر قصد خرید بام سبز، دیوار سبز خزه ای، سایبان متحرک، پرده سقفی و بین بهترین روکش استخر را دارید، می توانید از مجموعه آرادایس با توجه به طرح مورد نیاز خود خریداری نمایید.

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز