قیمت سقف متحرک پارچه ای چقدر است؟
قیمت سقف متحرک پارچه ای چقدر است؟

سایبان و سقف امروزه در مناطق روزباز منازل و مناطق تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد خرید انواع سقف را دارید، برای اطلاع از قیمت سقف متحرک پارچه ای با ما همراه باشید.

سقف متحرک پارچه ایی چیست؟

یکی از متریال های مورد استفاده در طراحی دکوراسیون فضای خارجی، استفاده از انواع سقف های متحرک یا سقف های برقی است که علاوه بر زیبایی، باعث تابش مستقیم نور آفتاب در فصل‌ های مختلف سال می شود. حتی می ‌توان از این تجهیزات در طراحی فضای باز هتل ها، کافی شاپ ها، رستوران ها و غیره استفاده نمایید. در ادامه به بررسی ویژگی ها و قیمت سقف متحرک پارچه ای می پردازیم.

قیمت سقف متحرک پارچه ای چقدر است؟
قیمت سقف متحرک پارچه ای چقدر است؟

مزایای استفاده سقف متحرک پارچه ایی

استحکام، قدرت و دوام بالا

در زمان خرید پرده متحرک باید به نوع متریال، چهار چوب سازه و متریال پارچه دقت نمایید. معمولاً در زمان ساخت از متریال آلومینیوم و فولاد آلیاژی مقاوم استفاده می نمایند. همچنین پارچه ضد آب و ضد آتش سوزی اهمیت بالایی در برابر پوسیدگی و تابش نور آفتاب دارد. می توانید جهت خرید متحرک پارچه ای با گارانتی و خدمات پس از فروش به مجموعه آرادایس مراجعه نمایید.

عایق حرارت و سرما

آب و هوای اقلیم ایران گرم و خشک بوده و در فصل تابستان برای محیط های روباز نیاز به سقف و سایبان های مختلفی است. می توانید با نصب سقف متحرک یک عایق مناسب جهت جلوگیری از انتقال گرما و حرارت فراهم سازید. این سقف در فصل سرما نیز مزایا داشته و باعث صرفه جویی مصرف انرژی در فصل سرما و زمستان می شود. در ادامه به قیمت سقف متحرک پارچه ای می پردازیم.

ضد آب و رطوبت

سقف متحرک به صورت ضد آب ساخته می شود که دارای سیستم آبگیر بوده که برای تخلیه آب به کار می رود. این تجهیزات در بارش برف مورد استفاده قرار داده و بدون هیچگونه ریزش یا انتقال رطوبت استفاده نمایید. جهت خرید انواع بام سبز، بهترین کاور استخر، انواع سقف و سایبان متحرک به سایت آرادایس مراجعه نمایید.

نورپردازی مناسب با فضا

در زمان طراحی و نصب سقف متحرک پارچه ای امکان استفاده از سیستم روشنایی بر روی سقف وجود دارد و می تواند باعث گرمی و دلنشینی فضا در شب شود. در تاریکی هوا می توانید با روشن کردن ال ای دی های نصب شده باعث ایجاد فضای دوستانه و گرم نمایید. همچنین در زمان خرید به ترکیب مناسب زنگ و طرح با معماری فضا نمایید. از طیف های گسترده رنگی و طرح مورد نظر می توانید در زمان خرید سقف متحرک استفاده نمایید تا در کنار جلوگیری از تابش خیره کننده باد و باران باعث زیبایی محیط شود.

ویژگی های سقف متحرک پارچه ای

قیمت سقف متحرک پارچه ای چقدر است؟
قیمت سقف متحرک پارچه ای چقدر است؟

نصب و استفاده از سیستم های خنک کننده و گرمایشی

در روزهای گرم تابستان ممکن است حرارت و افزایش دما باعث آزار و اذیت افراد شود پس می توان در زیر سقف متحرک سیستم تهویه سرمایشی استفاده نمایید. همچنین در فصل زمستان و برور برودت هوا استفاده از سیستم های گرمایشی مناسب می تواند باعث ایجاد محیط گرم و صمیمی بین خانواده و دوستان شود. جهت خرید دیوار سبز خزه ای، سایبان متحرک، بهترین کاور استخر و انواع سقف متحرک به سایت آرادایس مراجعه نمایید.

قیمت سقف متحرک پارچه ای چقدر است؟
قیمت سقف متحرک پارچه ای چقدر است؟

قیمت سقف متحرک پارچه ای چقدر است؟

سقف متحرک پارچه ای قابلیت تفکیک و جابجایی داشته و می توانید در محیط های دیگری با توجه به نوع نیاز و مشخصات فضا استفاده نمایید. تمامی اتصالات سقف متحرک با پیچ و مهره بوده ‌و توانید در فضا های مختلف می توانید مورد استفاده قرار دهید. در کنار این عوامل توجه به قیمت سقف پارچه ای نیز اهمیت بالایی دارد که در مقایسه با انواع سقف های متحرک از قیمت مقرون به صرفه و دوام بالایی برخوردار است.

جهت بررسی موارد بیشتر و آموزش های نصب و استفاده از انواع بام سبز، سایبان متحرک، پرده سبز و غیره با مقالات سایت آرادایس همراه باشید.

حفظ حریم خصوصی با سقف متحرک پارچه ای

یکی دیگر از ویژگی ها و مزایای استفاده سقف متحرک پارچه ای، حفظ حریم خصوصی است که می توان در انواع حیاط، ساختمان ها و ویلاها مورد استفاده قرار داد و به دور از چشم همسایه ها و سایر ساکنان حریم خصوصی و لذت ببریم. بحث امروز ما در مورد قیمت سقف متحرک پارچه ای بود امیدواریم مطالب بررسی شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار