مزایای پرده زیپ کیپ
مزایای پرده زیپ کیپ

یکی از جدید ترین تکنولوژی های مهم در حوزه پرده و تجهیزات آن، طراحی و تولید انواع زیپ پرده است. برای بررسی مزایای پرده زیپ کیپ با ما همراه باشید.

منظور از زیپ پرده چیست؟

زیپ پرده ها ساختار متفاوتی داشته و به وسیله ریل قابل حرکت و باز و بسته شدن است. به دلیل کشش و فشار لبه ها مانع خروج پارچه از ریل شده و ماندگاری و عمر آن را افزایش می دهد. انواع زیپ پرده ها در فضا های کارگاهی، کارخانه ای، فضا های باز مانند تراس، ایوان و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و اصلی ترین هدف جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید است.

مزایای پرده زیپ کیپ

مزایای پرده زیپ کیپ چیست؟

حفظ حریم شخصی

در کنار این موارد محافظت در برابر نور خورشید، حفظ حریم شخصی و عدم دید از خارج به داخل جزء موارد مهم در خرید زیپ پرده ها محسوب می شود. می توان به جای استفاده از انواع پرده سنتی و گران قیمت با هزینه های به صرفه از زیپ پرده جهت جلوگیری از دید داخل منازل و واحد های تجاری و اداری استفاده نمایید. اگر قصد خرید بام سبز، پرده سقفی، بهترین کاور استخر، انواع سقف متحرک و غیره را دارید، به سایت آرادایس مراجعه نمایید.

نصب فوری

برای نصب پرده های سنتی نیاز به اندازه گیری دقیق و طراحی و دوخت زمان‌بری است اما پرده های زیپ در کمترین زمان قابل نصب و استفاده بوده و می توانید پس از سفارش بلافاصله در کمترین بازه زمانی پرده مورد نظر خود را توسط نصاب یا در صورت اطلاع از نحوه نصب، به صورت شخصی نصب و استفاده نمایید. پس در نتیجه نصب سریع و آسان بر روی سطح دیوار یکی دیگر از مزایای پرده زیپ کیپ محسوب می شود.

شست و شوی آسان

کاربران زیپ پرده می توانند بدون نیاز به باز کردن سیستم، پرده را شستشو داده و دیگر نیاز به نصب دوباره آن موجود ندارد. ساخت زیپ پرده به گونه ای است که دیرتر از پرده های دیگر دچار آلودگی و تغییر رنگ می شود. جهت سفارش و خرید این محصول با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

عدم نفوز گرد و خاک به داخل

بسیاری از افراد ماهانه اقدام به گردگیری منازل یا واحد های مسکونی می‌ نمایند. به دلیل اینکه واحد های ساختمانی در معرض آلودگی های خارج از خانه بوده، دچار آلودگی و گرد و خاک می ‌شود. یکی از راه های مقابله با این آلودگی، استفاده از زیپ پرده ها بوده و تا حد قابل ملاحظه‌ای از نفوذ گرد و خاک در فصل های مختلف جلوگیری می کند. در مناطق جنوبی ایران گرد و خاک نسبت به سایر مناطق ایران بیشتر بوده و قابل نصب و استفاده است.

جلوگیری از ورد حشرات

مبارزه با ورود و نفوذ حشرات موذی به داخل واحد های مسکونی تجاری در فصل تابستان یکی از چالش های مهم است که بیشتر افراد با تجهیزات بسیار سمی برای جلوگیری از ورود حشرات استفاده می نمایند. یکی دیگر از راه حل های آسان استفاده از از زیپ پرده بوده که با توجه به نوع طراحی آن از ورود هرگونه حشرات از داخل درب و پنجره ها جلوگیری می نماید. در ادامه به سایر مزایای پرده زیپ کیپ اشاره می کنیم.

صرفه جویی در مصرف انرژی

حفظ دمای داخل واحدهای مسکونی و تجاری در فصل تابستان و زمستان بسیار بالایی دارد. با استفاده از سیستم زیپ پرده می توان تا حد قابل ملاحظه‌ای از تابش مستقیم اشعه خورشید جلوگیری کرده و ورود گرما به داخل را ممانعت کرد. همچنین در قسمت های شمالی کشور با سرما و برودت هوا همراه است، می ‌توان با نصب زیپ پرده از نفوذ سرما به داخل جلوگیری نمایید.

جهت سفارش، طراحی و ساخت انواع سقف متحرک، بهترین کاور استخر، پرده سقفی، بام سبز و سایبان متحرک به سایت آرادایس مراجعه کرد کرده و با کارشناسان فنی و تولید شرکت در ارتباط باشید.

مزایای پرده زیپ کیپ

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد مزایای پرده زیپ کیپ بود و سعی کردیم به بخشی از ویژگی ها و مزیت های این محصول اشاره نماییم. جهت اطلاع از قیمت محصول و هزینه های نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش آن با نمایندگان و کارشناسان فنی مجموعه در ارتباط باشید. امیدواریم مطالب منتشر شده در سایت آرادایس مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار