مشخصات سقف های متحرک شیشه ای
مشخصات سقف های متحرک شیشه ای

یکی از موارد مهم در زمان خرید سقف متحرک، توجه به مشخصات ظاهری و فنی آن است برای بررسی مشخصات سقف های متحرک شیشه ای با ما همراه باشید.

یکی از زیباترین و در عین حال کاربردی ترین تجهیزات مورد استفاده در فضا های باز، سقف متحرک شیشه ای بوده که در انواع رستوران، استخر، روف گاردن، پاسیو، هتل و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان خرید باید به جزئیات محصول و نوع متریال ساخته شده و غیره توجه نمایید که در ادامه به صورت مفصل بررسی می نماییم.

نوع شیشه

یکی از موارد مهم در زمان بررسی مشخصات سقف های متحرک شیشه ای، توجه به نوع شیشه استفاده شده است. معمولا هر یک از شیشه های مورد استفاده، ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند که می توانیم به شیشه سانتیا و شیشه های سان انرژی اشاره نماییم. شیشه سانتیا برای واحد های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد اما شیشه های سان انرژی قابلیت دید از خارج داشته اما از ورود اشعه مضر uv جلوگیری می نماید.

مشخصات سقف های متحرک شیشه ای
مشخصات سقف های متحرک شیشه ای

دلایل خرید سقف های متحرک شیشه ای

یکی از مزایای سقف متحرک شیشه ای در مقایسه با سایر انواع سقف های متحرک، ورود نور طبیعی به داخل ساختمان بود که روشنایی را تا حد قابل ملاحظه‌ای افزایش داده و باعث صرفه جویی در هزینه های انرژی و روشنایی می شود. این سقف ها به صورت متحرک طراحی می شود که برای تهویه هوا بهترین گزینه محسوب می شود. سقف شیشه ای استحکام بسیار بالایی در برابر سقف های پارچه ای و غیره دارند و در برابر شرایط آب و هوای نامساعد دچار ایراد یا اشکال نمی شود. پس می توانید در طراحی محیط های روباز مورد استفاده قرار دهید.

تجهیزات فنی سقف های متحرک شیشه ای

در زمان خرید و بررسی مشخصات سقف های متحرک شیشه ای باید به سازه به اجزای اساسی سیستم توجه نمایید. سازه فلزی یراق آلات حرکت، متریال شیشه و موتور توبولار از اهمیت بالایی برخوردار است. در ابتدا به جنس شیشه و موارد مهم جهت خرید اشاره کردیم. در ادامه به سه مورد دیگر آن اشاره خواهیم کرد.

اگر قصد خرید هر یک از انواع سقف متحرک پرده سقفی، بهترین کاور استخر، سایبان متحرک، دیوار سبز و بام سبز را دارید، به سایت آرادایس مراجعه نمایید. در ادامه به سایر مشخصات سقف های متحرک شیشه می پردازیم.

مشخصات سقف های متحرک شیشه ای
مشخصات سقف های متحرک شیشه ای

سازه و چهارچوب سقف های متحرک شیشه ای

در طراحی و ساخت سازه و چهارچوب سقف متحرک از ترکیب آهن و آلومینیوم استفاده می شود. آلومینیوم باعث تقویت سازه و جلوگیری از پوسیدگی و کاهش عمر محصول می شود. در نظر داشته باشید آلیاژ آلومینیوم های استفاده شده در پروفیل های سیستم اهمیت بالایی دارد جهت اطلاع از بهترین متریال های ساخت سازه سقف شیشه‌ای با کارشناسان و طراحان سایت آرادایس در ارتباط باشید.

یراق آلات سازه

یراق آلات نیز یکی دیگر از انواع تجهیزات مهم در ساخت سطح متحرک شیشه‌ای است. چرخ دنده ها جهت حرکت سقف بوده و باید از متریال های پلاستیک و آهن استفاده شود. در نظر داشته باشید معمولاً از متریال ها و یراق آلات با کیفیتی جهت افزایش عمر سازه استفاده می شود که باید در زمان سفارش توجه نمایید.

بیشتر بخوانید: بهترین کاور استخر

مشخصات سقف های متحرک شیشه ای
مشخصات سقف های متحرک شیشه ای

موتور توبولار

معمولاً از موتور های با قدرت ۱۲۰ نیوتن در ساخت موتور توبولار سقف متحرک شیشه ای استفاده می شود که قادر به جابجایی و باز و بسته شدن سقف باشد. می توانید از موتور های با کیفیت فرانسوی و آلمانی استفاده نمایید. مجموعه مهندسی آرادایس محصولات خود را با گارانتی بلند مدت برای کاربران ارائه می نماید که می‌ توانید در صورت سفارش و خرید از خدمات پس از فروش مجموعه استفاده نمایید.

جزییات و سایر مشخصات سقف های متحرک شیشه ای

آب بندی سقف متحرک پس از نصب آن اهمیت بالایی دارد که باید سازه از شیب استاندارد مناسبی برخوردار باشد. پس نصب امکان شستشو وجود داشته و می توانید در زمان بارش باران، طوفان، تابش نور خورشید و غیره از متحرک شیشه ای استفاده نمایید. در نظر داشته باشید مدل سقف، شکل سازه و نوع متریال به کار رفته و ابعاد آن در هزینه های ساخت این محصول تاثیر گذار است که باید در زمان خرید توجه نمایید. همچنین مدت زمان اجرای این سازه به ابعاد و و سایر شاخص های مهم بستگی خواهد داشت.

بحث امروز ما در مورد مشخصات سقف های متحرک شیشه بود. امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار