خرید پرده شید افقی
خرید پرده شید افقی

خرید پرده شید افقی :پرده شید از زمان ساخت و عرضه آن مورد توجه کاربران و معماران داخلی قرار گرفته است. برای بررسی و خرید پرده شید افقی با ما همراه باشید.

انواع پرده شید

پرده شید انواع مختلفی دارد اما مدل های رایج تر پرده شید، عبارتند از پرده مات، پرده ساده، پرده اکلیلی، پرده شاین، پرده بلک اوت و پرده پروژکتور است که به صورت افقی نصب و استفاده می شود. یکی از اصلی ترین تجهیزات ضروری و دکوری ساختمان پرده ها محسوب می‌ شوند که در واحد های مسکونی و محل کار استفاده می شود.

پرده ی شید یکی از پرده های بادوام و مقرون به صرفه بوده که با توجه به ویژگی های آن مورد توجه خریداران و مصرف کنندگان است. ادامه به برخی ویژگی ها و مزایای خرید پرده شید افقی می پردازیم.

خرید پرده شید افقی
خرید پرده شید افقی

ساختار پرده شید

پرده شید از یک لایه پارچه ای تشکیل شده که معمولاً از جنس پنبه، پلی استر و کتان ساخته می ‌شود. برخی پرده ها برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید از آستر استفاده می شود. آستر طرح و رنگ خاصی نداشته ولی پرده اصلی را می توانید با توجه به سبک دکوراسیون خود خریداری نمایید.

با توجه به تنوع و طرح و رنگ پرده شید می توانید به مجموعه آرادایس مراجعه کرده و با توجه به نوع طرح مد نظر خود ثبت سفارش نمایید. پرده سقفی، سایبان متحرک، دیوار سبز خزه ای، بام سبز و انواع سقف متحرک بخشی از تجهیزات و محصولات مجموعه آرادایس است. جهت خرید با کارشناسان فنی سایت در ارتباط باشید.

هدف از خرید پرده شید افقی چیست؟

افزایش امنیت و جلوگیری از دید داخل

استفاده از پرده شید افقی باعث افزایش امنیت و حفظ حریم شخصی می شود. یکی از موارد مهم حفظ امنیت داخل منازل است. می ‌توان با استفاده از پرده شید افقی مانع دید همسایگان شوید.

محافظت در برابر اشعه خورشید

پرده شید افقی از ورود نور شدید اذیت کننده در فصل تابستان جلوگیری می کند و نور ملایم و ماتی وارد منزل می شود. می توانید با توجه به نوع درخواست خود پرده مناسبی استفاده کنید. پرده های شید افقی دولایه مانع ورود هیچ گونه نور و آفتابی می شود. می توانید در روزهای آفتابی برای محافظت از مبلمان و سایر تجهیزات منزل از پرده شید استفاده نمایید.

خرید پرده شید افقی

نمایش تصاویر پرژکتور

پرده شید امروزه در دانشگاه ها و مراکز آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد پس یکی از کاربرد های مهم پرده شید در مراکز آموزشی و تحصیلی است. می توانید با توجه به ابعاد و زاویه دید پروژکتور خود پرده شید خریداری نمایید و تمامی آموزش های خود را در قالب تصاویر برای دانش آموزان و دانشجویان ارائه نمایید.

تنوع طرح و رنگ

پرده شید را می توانید در انواع طرح ها و رنگ ها بر حسب نوع نیاز سبک دکوراسیون و طراحی معمار داخلی خریداری نمایید. نوع پرده به نوع محیط و دکوراسیون بستگی دارد. همچنین می توانید طرح مورد نظر خود را بر روی پرده چاپ کرده و در محل مورد نظر نصب و شخصی سازی نمایید.

جهت خرید پرده شید افقی، بام سبز، دیوار سبز خزه ای، سایبان متحرک، پرده سقفی، انواع سقف متحرک و بهترین کاور استخر به مجموعه آرادایس مراجعه نمایید.

پرده شید برای عایق بندی محیط

یکی از روش های جلوگیری از اتلاف انرژی، استفاده از پرده شید است. با توجه به اینکه نصب آسان و سریع دارد، می توانید با کمترین هزینه خریداری و استفاده نمایید. این پرده مقاومت مناسبی در مقابل تابش نور خورشید داشته و به آسانی تمیز می شود و در محیط های مختلف قابل اجرا و استفاده است.

خرید پرده شید افقی

مزایای استفاده از پرده های شید

پرده‌ های شید نازک و شفاف می‌ توانند این قابلیت را داشته باشند که از داخل به صورت واضح به بیرون منظره دیده شود. اما از بیرون امکان دیدن فضای داخلی را برای مخاطب نداشته باشد. این ویژگی برای حفظ حریم خصوصی در همان حین ارائه منظره زیبا به بیرون بسیار مناسب است.

همچنین چاپ تصویر‌ها به صورت دو طرفه بر روی شید می‌ تواند امکان ایجاد یک دکوراسیون منحصر به فرد و خلاقانه را فراهم کند. این موضوع به شما اجازه می‌ دهد تا هم از داخل و هم بیرون از تصویر بهره‌مند شوید. از دیگر مزایای استفاده از پرده های شید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مزایای استفاده از پرده های شید این است که نصب آسان و سریعی دارند. این نوع پرده‌ ها معمولاً با استفاده از قفل‌ ها یا روکش‌ های سریع و آسان بر روی پنجره نصب می‌ شوند.
  • پرده‌ های شید یک گزینه عالی برای استفاده در خانه‌ های هوشمند می‌ باشند. این پرده‌ ها می‌ توانند به صورت اتوماتیک کنترل شوند.
  • از دیگر مزایای استفاده از پرده های شید صرفه جویی در انرژی می باشد.
  • پرده های شید فوم دار می توانند نقش مهمی در مهار و کنترل نور و حفظ حریم خصوصی ایفا کنند. یعنی با استفاده از لایه های فوم دار از عبور نور زیاد به فضای داخلی جلوگیری می کنند.
  • مزیت دیگر استفاده از پرده های شید این است که می توان آن را به‌صورت ترکیبی با پرده‌ های دیگر مانند پرده پلیسه استفاده کرد.

پرده شید برای چه فضاهایی مناسب است؟

پرده‌ های شید تنوع بسیار زیادی دارند. که به مشتریان امکان انتخاب پرده‌ ای مناسب برای رفع نیازهای خود را می‌ دهند. این انواع شامل پرده‌های شید پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و اداری است که هرکدام به نحوه خاصی می‌ توانند برای محیط مورد نظر مناسب باشند.

استفاده از پرده‌ های شید در انواع مختلف اتاق‌ ها و محیط‌ ها نشان می‌ دهد که این نوع پرده‌ ها انعطاف پذیری بالایی دارند. که باعث زیبایی خانه یا محل کار می شود.

چاپ تصاویر کارتونی بر روی پرده‌ های شید یک گزینه جذاب برای اتاق کودکان یا نوجوانان است. زیرا به آنها احساس راحتی می دهد. همچنین، چاپ تصاویر طبیعت روی پرده‌ های شید می‌ تواند فضای گرم و دلپذیری را در اتاق‌ هایی مانند خواب و پذیرایی ایجاد کند. که باعث احساس آرامش در افراد می شود.

 

خرید پرده شید افقی

 

خانه هوشمند و پرده شید

با توجه به تکنولوژی ساخت پرده شید، در انواع مختلف قابل نصب و استفاده است. می توانید پرده شید را با استفاده از ریموت کنترل یا دکمه باز و بسته نمایید. همچنین می ‌توانید با اتصال به هاب مرکزی از طریق تجهیزات خانه های هوشمند به پرده دسترسی داشته و باز و بسته نمایید. قابلیت باز و بسته شدن خودکار در انواع پرده امروزی قابل پیاده سازی است.

بحث امروز ما در مورد خرید پرده شید افقی بود. سعی کردیم به مزایا و کاربرد های این پرده اشاره نماییم. جهت مشاهده بیشتر با کارشناسان فروش مجموعه آرادایس در ارتباط باشید. همچنین اگر قصد خرید هرگونه تجهیزات داخلی منازل از جمله انواع سقف متحرک، پرده سقفی، سایبان متحرک و بهترین کاور استخر برای ویلا ها و استخر های روباز را دارید، از مجموعه آرادایس تهیه نمایید.

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار