سقف متحرک پارچه ایی آرادیس

سقف متحرک پارچه ایی:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بکارگیری از سیستم های اتوماسیون صنعتی این امکان بوجود آمده است  که محصولاتی در حیطه های مختلف فضای مسکونی و تجاری در قالب پوشش دادن به این گونه فضاها با قابلیت های فراوان بوجود آید. از مزایای سقف های متحرک پارچه ایی میتوان به زیبایی ، سرعت اجرا ، قیمت مناسب و … که با کمک سیستم ریموت کنترل به راحتی قابلیت بازوبست و تنظیم را دارا میباشند نام برد.

علاوه بر کاربردی کردن انواع فضاها از جمله تراس، پاسیو، روف گاردن، فضاهای تجاری، رستورانی،هتلی، استخرها و. . . دارای مزایای مختلف دیگری از جمله مقاومت در برابر عوامل جوی (باد و باران و…) و همچنین اضافه کردن به زیربنا بدون اخذ هیچ گونه مجوز را برشمرد.

با استفاده چهار فصل از این فضاها مخصوصا در روزهای گرم و سرد سال میتوان با کمک سیستم شیشه های ریلی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و نورپردازی، فضایی بسته، بکر و خاص را ایجاد نمود .

برای اینکه میزان تحمل هر نوع سقف اندازه‌گیری شود بسیاری از آزمایش‌ها کارگاهی بر روی سقف انجام می‌شود. برای کسب آگاهی در رابطه‌ با میزان تحمل سقف پارچه‌ای طراحان تعدادی کیسه شن و ماسه را بر روی سقف قرار دادند و به‌این‌ترتیب فهمیدند که این نوع سقف‌ها تحمل بار 70 کیلو را دارد.

این مجموعه با دانش فنی لازم و همچنین تحقیق ، ابتکار و همکاری با برند های خارجی و داخلی محصولاتی در زمینه سقف های متحرک پارچه ایی، شیشه ایی، آلومینیومی ، انواع سایبان و چتر ، انواع آفتابگیر و بارانگیر را به مشتریان محترم عرضه می نماید.

 

 

 

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
3.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار