کاور استخر پارچه ای
کاور استخر پارچه ای آرادیس aradies

استخر هم مانند هر وسیله دیگری نیاز به مراقبت و نگه داری دارد. استفاده از کاور استخر پارچه ای یکی از گزینه هایی است که می تواند هر گونه آلودگی را از استخر دور نماید. از طرفی استخرها به شدت در برابر تغییرات آب و هوایی واکنش نشان می دهند. در این پست با آرادیس همراه باشید.

در فصل گرم سال آب استخر زیر نور آفتاب تبخیر می شود؛ در حالت معمول و طبیعی و در فصل گرم سال، 70 الی 80 درصد از نور خورشید به داخل آب استخر می رسد و باعث تخیر آن خواهد شد. اما استفاده از کاور استخر می تواند این میزان را تا 20 درصد کاهش دهد.

در فصل سرد سال نیز آب یخ می تواند ببندد و یا بر اثر وزش باد، انواع برگ و… سطح استخرها را بپوشانند. به همین دلیل، استخر نیز نیاز به مراقبت و نگه دارد که راهکار آن استفاده از کاور استخر و سایبان متحرک است.

کاور استخر پارچه ای؛ راهکاری به صرفه

استفاده از کاور استخر پارچه ای می تواند هزینه تعمیر و نگه داری استخر را کاهش دهد؛ زیرا معمولا مراقبت و تمیز نگه داشتن استخر، نیازمند هزینه بالایی است و کاور می تواند هزینه های اضافی را کاهش دهد.

سایر ویژگی های کاور استخر پارچه ای

  • ضد طوفان و زلزله بوده و در مواقع بروز بلای طبیعی از این دست، نیازی نیست نگران خاصی داشته باشید.
  • در برابر انواع ضربات و شکستگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند
  • انواع کاور استخر پارچه ای

روکش استخر حبابی

این نوع کاور استخر پارچه ای، می توانند لایه ای از حباب های عایق مانند ایجاد کند. آب استخر را در برابر یخ زدن از سرما حفظ کند و آب داخل آن را گرم نگه دارند و در برابر تغییرات دمایی به خوبی محافظت کند.

از تبخیر آب استخر جلوگیری می کنند، با محیط زیست سازگار هستند و در تمام فصول سال می توانید از آن برای محافظت از استخر خود استفاده کنید.

روکش استخر اتوماتیک

  • با استفاده از یک سری مواد مخصوص فرموله ساخته شده اند و موتور در داخل آن ها تعبیه شده است
  • از جمله شاخصه های بارز و متمایز این نوع کاور پارچه ای می توان به این نکته اشاره کرد که می توان به راحتی و با فشار یک دکمه آن را باز و بسته کرد و در مواقع مورد نیاز از آن استفاده کرد.
  • این نوع کاور استخر نیز می تواند از استخر شما به خوبی محافظت کرده و از رشد جلبک، آلودگی ها و گرد و خاک های بیرونی، حفظ دما و… به شما کمک کند.
  • در عین ظرافت، ایمنی بالایی نیز دارند
  • همچنین از آن ها می توان در تمام طول سال استفاده کرد.

کاور استخر دستی

همان طور که از نامش پیداست، برخلاف روکش های اتوماتیک که با یک دکمه باز و بسته می شوند،باید با استفاده از دست، آن را باز و بسته کنید.

کاور استخر نیمه اتوماتیک

در هنگام طراحی این نوع کاورها، از سیستم رول موتور و قدرت الکتریکی برای باز و بسته کردن این نوع کاورهای پارچه ای استفاده می کنند؛ اما معمولا در هنگام باز شدن، نیاز به کشیده شدن روی استخر دارند.

کاور حرارتی

دمای آب داحل استخر را در برابر انواع تغییرات دمایی حفظ کرده و مانع از نفوذ نور خورشید و گرم شدن بیش از حد آب استخر می شود و به همین دلیل، در آب استخر شما، جلبک ها مجال رشد کردن پیدا نمی کنند!

 

کاور استخر پارچه ای آرادیس aradies

 

جنس پارچه کاور استخر پارچه ای

در طراحی و ساخت کاور استخر های از جنس پارچه، از مواد و فرمولاسیون پیشرفته و مقاوم استفاده شده. جنس این کاور استخرها از پلی ونیل کلراید است که گواهینامه استاندار اروپا را داراست.

نوع دوخت کاورها

اکثر تولید کننده ها در دوخت پارچه از روش جلدی استفاده می کنند. در حالی که مهندسان و تکنسین های گروه فنی آرادیس از بهترین کاور استخر های پارچه ای خوش دوخت و با دوام ( که در آن از دو روش دوخته شده و حرارتی استفاده شده) را برای استخر منازل شما و… نصب می کنند و می تواند خیالتان از این بابت راحت باشد.

سخن آخر…

در این مقاله با ویژگی ها، کاربرد و انواع کاور استخر پارچه ای آشنا شدید. اگر شما هم در داخل خانه تان استخر دارید، استفاده از انواع کاور استخر پارچه ای و سایبان متحرک می تواند از استخر شما به خوبی محافظت کرده و هزینه نصب، تعمیر و نگه داری آن را کاهش دهد.

 

 

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار