پوشش استخر اتوماتیک چیست؟
پوشش استخر اتوماتیک چیست؟

پوشش استخر اتوماتیک چیست؟ یکی از اقداماتی که پس از ساخت استخر مخصوصا در اماکن خصوصی و مجتمع های مسکونی انجام می شود، نصب پوشش استخر است. پوشش استخر به دو صورت اتوماتیک و دستی انجام می شود. برای بررسی موارد بیشتر با ما همراه باشید.

سایه بان ها یکی از تجهیزات مورد استفاده پرکاربرد در برابر اشعه های مضر خورشید بوده و از هر گونه گرد و غبار جلوگیری می کند. پس برای محافظت و پاکیزگی آب می توانید از انواع سایبان استفاده کرده و در تابستان و حتی زمستان از استخر استفاده نمایید. پوشش استخر چند منظوره بوده و به راحتی در فصل تابستان و زمستان باز و بسته می شود.

پوشش استخر اتوماتیک چیست؟
پوشش استخر اتوماتیک چیست؟

پوشش استخر اتوماتیک

سقف متحرک یکی از راهکارهای هوشمند در سال های اخیر بوده که برای استخر ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد که می توان در فصل زمستان و تابستان از ورزش های آبی استفاده کرد. پوشش استخر معمولاً در دو نوع اتوماتیک و دستی انجام می شود و برای تمام استخرهای روباز قابل اجرا است. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بیشتر پوشش استخر متحرک بپردازیم.

پوشش استخر سقف ثابت

پوشش استخر اتوماتیک نیاز به فضای بیشتری داشته که اگر از فضای کمتری در استخر خود بهره می برید، می توانید از پوشش های سقف ثابت برای استخر استفاده نمایید. این سقف به صورت ریلی قابل جمع قابلیت جمع شوندگی داشته و برای فضای بین ستون ها از سقف ثابت و دیوار های کشویی استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد بام سبز، سایبان متحرک، پرده سقفی و انواع سقف متحرک با سایت آرادایس در ارتباط باشید.

پوشش استخر سقف متحرک

یکی دیگر از انواع پوشش های استخر، نوع متحرک بوده که بر روی استخر ها ساخته می شود که اغلب به صورت ریلی و موتوری بوده که می توانید با استفاده از ریموت کنترل یا دکمه استخر خود را روباز یا دارای سقف نمایید. در ادامه بحث پوشش استخر اتوماتیک به مزایای این پوشش ها می پردازیم.

پوشش استخر اتوماتیک چیست؟
پوشش استخر اتوماتیک چیست؟

مزیت ها استفاده از سقف متحرک در استخر چیست؟

با استفاده از پوشش های متحرک می توانید در هر فصلی از سال در شرایط جوی نامناسب از استخر ها استفاده نمایید. متریال ساخت پوشش متحرک استخر اهمیت داشته و سعی کنید از شرکت معتبری را خریداری نمایید که در برابر جریان شدید باد مقاومت بالایی داشته باشد. اشعه نور خورشید یکی است مهم ترین معضلات استخر های روباز محسوب می شود. در نتیجه انتخاب پوشش استخر متحرک باعث تامین امنیت شما در برابر زلزله و تابش نور خورشید آفتاب می شود.

در صورت استفاده از سقف متحرک از ورود گرد و غبار به داخل استخر جلوگیری کرده و باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان انرژی می شوید و دیگر نیازی به تعویض آب در بازه های زمانی کوتاه مدت نخواهید داشت

انواع سبک های ساخت سقف متحرک استخری

سقف متحرک استخری با توجه به طرح ‌های موجود و نوع سفارش مشتری طراحی می شود که می توانیم پوشش های تخت، سطح شیبدار، سطح شیروانی، سطح هلالی و غیره اشاره نماییم. با ارائه نمونه مورد نظر خود می توانید سفارش خود را ثبت کرده و برای استخر خود مورد استفاده قرار دهید.

متریال ساخت پوشش استخر اتوماتیک

سقف های متحرک از پروفیل های آلومینیومی، ورق های پلی کربنات، ریل آلومینیومی و غیره طراحی می شود. استفاده از ورق های پلی کربنات به دلیل ویژگی انتقال حرارت بسیار پایین آن بهترین گزینه محسوب می شود. همچنین ورق های پلی کربنات دارای لایه ضد اشعه تابش نور خورشید بوده و در ضخامت های مختلف با توجه به نوع و محل نصب آن طراحی می شود.

برای بررسی جزئیات متریال ساخت استخر متحرک با کارشناسان سایت آرادایس در ارتباط باشید. همچنین اگر قصد سفارش یا خرید انواع سقف متحرک، بهترین کاور استخر، پرده سقفی، سایبان متحرک و بام سبز را دارید، می توانید به سایت آرادایس مراجعه نمایید.

پوشش استخر اتوماتیک چیست؟
پوشش استخر اتوماتیک چیست؟

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد پوشش استخر اتوماتیک بود و سعی کردیم به ویژگی ها و مزایا متریال ساخت استخر اتوماتیک اشاره نماییم. برای بررسی هزینه های طراحی و اجرای این سیستم، به یکی از بهترین مجری های طراحی و ساخت پوشش سقف مراجعه نمایید. مجموعه پارادایس یکی از مجریان برتر انواع سقف های متحرک است که می توانید با توجه به محل نصب آن، استعلام قیمت نمایید. برای بررسی جزئیات بیشتر، مقالات سایت آرادایس را مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار