پرده برقی (زیپ پرده)

پرده برقی(زیپ پرده):

استفاده از پرده های برقی به طور فزاینده ای در طراحی های مدرن درحال افزایش است . پرده های برقی  ، علاوه بر معماری و فضای داخلی در فضاهای خارجی نیز کاربرد های متعددی دارد . استفاده از پرده برقی( رول آپ)  علاوه بر حفاظت لوازم داخلی از نورشدید خورشید و جلوگیری از ورود حشرات باعث صرفه جویی در انرژی نیز میگردد .

پرده برقی یا زیپ پرده ها یکی دیگر از محصولات مجموعه گروه فنی مهندسی آرادیس میباشد. این مجموعه با تکیه بر توان داخلی و کمک گیری از برند های معتبر اروپایی اقدام به تولید این محصول کاربردی در ایران نموده است . بیشترین طول این مدل پرده ها که توسط مجموعه آرادیس طراحی و قابل ارائه به مشتریان محترم میباشد 7 متر است .

پرده های برقی قابلیت کد شدن با سیستم های هوشمند واحد های مسکونی، ویلاها ،مراکز تجاری ، هتل ها و … را دارا میباشد.

 

پرده برقی زیپ شده همراه با پارچه اسکرین خورشیدی

 

انواع پارچه در سیستم پرده برقی( زیپ پرده):

در این مدل پرده از انواع مختلف پارچه های بلک اوت(balack out) ، pvc  و اسکرین خورشیدی میتوان استفاده کرد . پارچه های بلک اوت(black out) و pvc   به هیچ عنوان عبور نور ندارند . این مدل پارچه ها قابلیت ضد یو_وی (anti uv) و فیلتر نور فرابنفش را دارند و این امکان را فراهم میکند که از عبور نور 100 درصد جلوگیری کند.

از سویی دیگر با صفر کردن امکان دید از بیرون ، از حریم خصوصی به طور کامل حفاظت میکند. یکی از بهترین ویژگی های این پارچه ها عایق نور و حرارت بودن است که میتواند از عوض شدن رنگ لوازم داخل اتاق وتبادل حرارتی جلوگیری کند.

همچنین میتوان از زیپ پرده ها با پارچه های بلک اوت و pvc  بعنوان پرده سینما استفاده کرد. این نوع پارچه ها قابلیت چاپ را نیز دارا میباشند ، که از این قابلیت عالی نمایشگاه های اتومبیل، فروشگاه های خاص و یا مجتمع های تجاری و اداری میتوانند بهره مند گردند.

حتما دقت کرده اید که در مناطق گرمسیری بعداز مدتی رنگ لوازم داخل محیط مثلا فرش یا مبلی که در معرض نورخورشید قرار دارد تغییر میکند . در منطقه های گرمسیر و سردسیر نیز تبادل حرارت از طریق پنجره ها بسیاز زیاد میباشد. با استفاده از این نوع پارچه ها در پرده برقی میتوان هم از اتلاف انرژی و هم ازآسیب به لوازم داخلی جلوگیری بعمل آورد.

پارچه های اسکرین خورشیدی در ساختمان های دارای نمای شیشه ایی ، پنجره های کرتن وال ، شیشه های دو جداره قدی ، شیشه های اسپایدر، تراس ها ، آلاچیق ها و فضای باز کاربرد دارند. با استفاده از این نوع پارچه ها میتوان میزان نور ورودی به ساختمان را تا 70% کنترل کرد .

 

انواع پارچه اسکرین خورشیدی در پرده های برقی

 

دلیل نام گذاری زیپ پرده :

دلیل نام گذاری این مدل پرده ها به پرده برقی یا زیپ پرده این است که پارچه ها با زیپ در کناره ها پرس و یا دوخته میشوند و درون ریل های جانبی زیپ میگردد.به دلیل زیپ شدن پارچه درون ریل ها حالت ارتجاعی به این مدل پرده داده میشود . از زیپ پرده ها میتوان در فضاهای باز ، آلاچیق ها، فضاهای کارگاهی و … استفاده کرد.

در این سیستم، پارچه ایی که داخل ریل ها زیپ شده و به حرکت در می آید ویژگی های منحصر بفردی را ایجاد میکند از جمله:جلوگیری از ورود حشرات، گرد و غبار، مقاومت در مقابل باد و ظاهری صاف و یکدست به ما ارائه میدهد.

 

نمونه زیپ رده 1نمونه زیپ پرده

 

تفاوت پرده برقی آرادیس :

تفاوت پرده های برقی آرادیس با سایر برندها، ریل های جانبی بوده که از آزاد بودن پارچه در کناره ها جلوگیری میکند. زیپ بودن پارچه طول عمر بیشتر، مقاومت و کارآمدی  را افزایش میدهد.

 

قیمت این سیستم از محصولات آرادیس:

قیمت در این مدل با توجه به متراژ ،نوع پارچه و فضای مورد نظر متفاوت میباشد. در صورتی که در خواست به خرید یا مشاوره رایگان را دارید میتوانید با مشاوران باتجربه و کارآزموده گروه فنی مهندسی آرادیس تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در این مجموعه از مشاوره ، خرید و همچنین اجرا تا پایان پروژه در کنار شما خواهند بود .

 

زیپ پرده استفاده شده در فضای باز

نمونه زیپ پرده در فضای باز

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
3 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار