مقایسه پرده شید افقی و عمودی
مقایسه پرده شید افقی و عمودی

یکی از پرده های کاربردی، شید افقی و عمودی بوده که مورد توجه کاربران و مشتریان قرار گرفته است. برای بررسی و مقایسه پرده شید افقی و عمودی با ما همراه باشید.

پرده های شید افقی یا سقفی مانند پرده های ساده بوده اما در برابر تابش نور خورشید مقاومت بالایی دارند. از لحاظ ضخامت نیز قطر بیشتری دارد و می‌ توانید به‌صورت سایبان جهت جلوگیری از نور استفاده نمایید.

انواع پرده شید کدام اند؟

انواع پرده شید با توجه به نیاز کاربران خریداری می‌ شود. به عنوان مثال می ‌توانیم به انواع پرده های شید پروژکتوری، پرده شید شاین و اکلیلی، پرده شید بلک اوت و مات اشاره نماییم. موارد بررسی شده جزء پرده های محبوب محسوب می شود.

مقایسه پرده شید افقی و عمودی
مقایسه پرده شید افقی و عمودی

اگر قصد خرید انواع پرده شید و سایر پرده های کاربردی در ادارات، سازمان ها، منازل و واحدهای تجاری را دارید، به گروه مهندسی آرادایس مراجعه نمایید. همچنین برای بررسی موارد بیشتر در مورد بام سبز، پرده سبز خزه ای، سایبان متحرک، پرده سقفی و انواع سقف متحرک می‌توانید به این سایت مراجعه نمایید. در ادامه به مقایسه پرده شید افقی و عمودی می پردازیم.

پرده شید افقی یا سقفی

پرده سقفی یا به اصطلاح دیگر پرده های افقی جز پرده های پرکاربرد در محل کار و منازل بوده و با توجه به ویژگی های آن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این پرده به صورت سطحی دارای یک لایه پارچه بوده که از جنس پلی استر، کتان یا پنبه طراحی می شود.  استفاده از این پرده ها تا حد قابل ملاحظه‌ای از تابش مستقیم نور خورشید به داخل منازل جلوگیری می کند. پرده های شیک در انواع رسمی و یا غیر رسمی طراحی می شود و در زمان خرید می توانید با توجه به نوع کاربری و محل نصب پرده متناسب با دکوراسیون واحد مسکونی یا تجاری خود را انتخاب و خریداری نمایید.

مقایسه پرده شید افقی و عمودی
مقایسه پرده شید افقی و عمودی

پرده شید عمودی

پرده شید عمودی کاربرد مشابهی در مقایسه با پرده های افقی داشته و به صورت افقی نصب و استفاده می شود. متریال استفاده شده برای ساخت پرده مانند پرده افقی یا سطحی است و معمولاً از یک پارچه جنس پلی استر کتان یا پنبه استفاده می شود. با توجه به نام کاربری خود، پرده مناسب را خریداری نمایید. اگر قصد خرید انواع پرده سایبان متحرک، پرده سقفی و غیره را دارید، به گروه مهندسی آرادایس مراجعه نمایید. در ادامه بحث مقایسه پرده شید افقی و عمودی، به بررسی ویژگی های پرده شید می پردازیم.

دلایل محبوبیت و کاربرد پرده شید چیست؟

پرده شید به صورت قابل توجهی از تابش نور مستقیم آزاد دهنده خورشید جلوگیری می کند و معمولا روشنایی مات به داخل منزل وارد می شود. پس برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید استفاده از پرده شید بهترین گزینه ها خواهد بود. در صورت استفاده امکان ورود حشرات و گرد و غبار را به صورت کامل از بین برده و با توجه به این که گرد و غبار در بسیاری از مناطق کشور وجود دارد، این محصول کاربردی خواهد بود.

پرده های شید افقی و عمودی تنوع محصولی بسیاری داشته و می توانید با توجه به نوع دکوراسیون و طراحی های خود پرده مناسب را خریداری نمایید. همچنین خود پرده ساختار مقاومی داشته که در برابر تابش نور خورشید دچار رنگ پریدگی، آفتاب سوختگی و غیره نمی شود.

مقایسه پرده شید افقی و عمودی

پرده شید دستی یا اتوماتیک

خرید پرده شیر دستی یا اتوماتیک به نوع کاربری شما بستگی دارد. پرده های دستی قابلیت کنترل و باز و بسته کردن دستی را داشته و می توانید در محیط های بزرگ از پرده های کنترل از راه دور یا اتوماتیک استفاده نمایید که با استفاده از یک ریموت کنترل می توانید دسترسی به پرده جهت باز و بسته کردن آن داشته باشید. اگر قصد خرید انواع پرده را داشته یا قصد خرید بام سبز، انواع سقف متحرک، پرده سقفی، سایه بان متحرک و غیره را دارید، می توانید با تخفیفات ویژه از گروه مهندسی آرادایس خریداری نمایید.

بحث امروز ما در مورد مقایسه پرده شید افقی و عمودی بود. سعی کردیم به و به مقایسه پرده شید افقی و عمودی ویژگی های آن ها اشاره نماییم. برای اطلاعات بیشتر و معرفی انواع محصولات مجموعه مقالات سایت همراه باشید.

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار