مشخصات فنی سیستم زیپ پرده چیست؟
مشخصات فنی سیستم زیپ پرده چیست؟

مشخصات فنی سیستم زیپ پرده چیست؟ در هنگام خرید زیپ پرده باید به برخی ویژگی ها و مشخصات آن دقت نمایید. برای اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات فنی سیستم زیپ پرده با ما همراه باشید.

زیپ پرده اتوماتیک یکی از محصولات جدید جهت محافظت از اشعه نور خورشید و حفظ حریم خصوصی بوده که جنبه بصری زیبایی را به تراس، بالکن و ویلا ها ارائه می کند. این پرده ها بصورت اتوماتیک نصب شده و قابل نصب در ابعاد بزرگ با توجه به نوع دکوراسیون و سفارش مشتری است. در ادامه به ویژگی ها و مشخصات فنی سیستم زیپ پرده اشاره می کنیم.

مشخصات فنی سیستم زیپ پرده چیست؟
مشخصات فنی سیستم زیپ پرده چیست؟

جنس پرده

پرده اسکرین از جنس الیاف شیشه پی وی سی، پلی استر و فایبرگلاس طراحی می ‌شود و پرده مات کننده معمولاً ساختار مشابهی دارند. اگر قصد خرید انواع تجهیزات محافظتی مانند بام سبز، سایبان متحرک، پرده سقفی، سقف متحرک و کاور استخر را دارید، می توانید از طریق سایت آرادایس اقدام نمایید.

عملکرد سیستم های زیپ پرده

سیستم هدایت یا دستوری به صورت دکمه فشاری یا ریموت کنترل از راه دور بوده و با استفاده از موتور و زنجیر امکان باز و بسته شدن پرده وجود دارد. در نظر داشته باشید بافت پرده به صورت ساده یا طرحدار با توجه به سفارش مشتری انجام می شود. در ادامه به سایر مشخصات فنی سیستم زیپ پرده اشاره می کنیم.

لوازم جانبی نصب زیپ پرده

زیپ پرده دارای لوله های اتصالی بوده که برای دوام بیشتر پرده از جنس آلومینیوم می سازند. همچنین ریل پایین پرده نیز از جنس آلومینیوم است. منبع تغذیه دستگاه به صورت برق ۲۲۰ ولت شهری است. در صورت نبود برق از باطری های پشتیبان جهت استفاده از دستگاه تعبیه شده است. این سیستم قابلیت کنترل از سمت راست یا چپ را داشته و رول شدن پرده به صورت چرخش رو به اتاق یا چرخش به سمت پنجره انجام می شود.

در سیستم زیپ پرده طبق سفارش مشتری سنسور های خورشید و تایمر تعبیه می شود که می توانید برای خانه های هوشمند مورد استفاده قرار دهید. در زمان قطعی برق یا نبود باتری، امکان دسترسی به صورت دستی وجود دارد و با اتصال به تلفن همراه می توانید از دور کنترل نمایید. مبحث دسترسی با گوشی هوشمند مربوط به مباحث اینترنت اشیا در منازل بوده که برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فنی مجموعه آرادایس در ارتباط باشید.

مشخصات فنی سیستم زیپ پرده چیست؟
مشخصات فنی سیستم زیپ پرده چیست؟

رنگ بندی و ویژگی های زیپ پرده

پرده ها به صورت ضد آب طراحی می شود که قابلیت شستشو دارد و به عنوان عایق حرارتی و محافظ در برابر اشعه های خطرناک خورشیدی طراحی شده است. امکان دید در هنگام روز و عدم دید در در طول روز با توجه به سفارش مشتری انجام می شود. جهت جلوگیری از اتلاف انرژی، می توانید از سیستم زیپ پرده استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید زیپ پرده مقاومت بالایی در برابر گرد و خاک و وزش شدید باد داشته و براکت های آن قابل تنظیم است. برای اطلاع از مشخصات فنی سیستم زیپ پرده با ما همراه باشید.

طیف رنگی و اشکال زیپ پرده

طیف رنگی بسیاری برای کاربران این پرده در نظر گرفته شده است و می توانید طبق رنگ بندی مورد نظر اقدام به انتخاب رنگ مورد نظر نمایید. قرمز، سیاه، سفید، نارنجی، سبز، آبی، بنفش، زرشکی، نقره ای و طلایی خاکستری بخشی از طیف رنگی پرده ها را تشکیل می دهد. پس از خرید می توانید از امکانات تعویض، تعمیر و تامین قطعات و خدمات پس از فروش مجموعه آرادایس استفاده نمایید.

اگر قصد خرید زیپ پرده، بام سبز، پرده سقفی، سایبان متحرک و انواع سقف متحرک را دارید، با کارشناسان فروش و کارشناسان فنی شرکت در ارتباط باشید.

مشخصات فنی سیستم زیپ پرده چیست؟
مشخصات فنی سیستم زیپ پرده چیست؟

مزیت های خرید زیپ پرده چیست؟

این محصولات استحکام و دوام بالایی داشته و از متریال مرغوب جهت طراحی آن استفاده می شود. زیبایی آن قابل مقایسه با پرده های سنتی بوده و رنگ بندی پروفیل ها و سایر قسمت های آن قابل انتخاب است. می توانید از انواع پارچه ها و لایه های متناسب با نوع پرده انتخاب نمایید این پرده قابلیت نصب سریع و اجرا داشته و تعمیر و خدمات پس از فروش آن با گارانتی معتبر برای کاربران ارائه می شود.

بحث امروز ما در مورد مشخصات فنی سیستم زیپ پرده بود. اگر قصد اطلاع از جزئیات محصول، ویژگی ها و مزایا و سایر شاخص های مهم جهت خرید زیپ پرده را دارید، با کارشناسان و پشتیبانان مجموعه آرادایس در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار