مزایای زیپ پرده چیست؟
مزایای زیپ پرده چیست؟

مزایای زیپ پرده چیست؟ زیپ پرده یکی از انواع پرده های زیبا و بادوام است که بیشتر در تراس یا بالکن مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد خرید زیپ پرده را دارید، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

زیپ پرده در سال ۲۰۱۵ از سوی کشور بلژیک معرفی شد و توانست در مدت کوتاه بازار های کشورهای اروپایی و آمریکایی را دست خود بگیرد. با توجه به طراحی و ساخت، دوام بیشتری داشته و تمام درز ها و شکاف های ناخشنود را از بین می برد.

مزایا زیپ پرده

زیپ پرده دارای یک ریل آلومینیومی کشویی بوده که فضای داخلی و بیرونی منازل را از همدیگر جدا می کند. محصول از نفوذ حشرات به داخل واحد های مسکونی و تجاری جلوگیری کرده و تا حد قابل ملاحظه ‌ای از ورود گرد و غبار نیز محافظت می‌کند. مقاومت پنجره‌ها را افزایش داده و در مقابل باد و طوفان های شدید عایق مناسبی به نظر می رسد.

با توجه به رنگ، طرح، پارچه، نوع پنجره می توانید از زیپ پرده استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید این سری پرده ها دارای حالت اتوماتیک و حالت دستی است که با توجه به نیاز خود می توانید تهیه نمایید.در ادامه بحث به سایر مزایای زیپ پرده می پردازیم.

مزایای زیپ پرده چیست؟
مزایای زیپ پرده چیست؟

تفاوت سیستم های قدیمی و زیپ پرده

سیستم های سایبان های قدیمی دارای یک میل لنگ دستی با موتور گران قیمت بودند و نیاز به هزینه های بالای جهت نصب دارد. پرده اتوماتیک از ریل ها جهت جا به جایی استفاده کرده و هیچ خطری وجود ندارد. می ‌توانید در ابعاد کوچک و بزرگ این این محصول را استفاده کرده و مکانیزم و عملکرد آن ثابت می ماند. اگر قصد توسعه و زیبا سازی سالن‌ ها، ویلا ها و بالکن ها را دارید، زیپ پرده مناسب شما خواهد بود.

جهت خرید انواع سقف متحرک، سایبان متحرک، پرده سقفی، بهترین کاور استخر، دیوار سبز خزه ای و بام سبز به سایت آرادایس مراجعه نمایید.

محافظت خانه با زیپ پرده

نصب زیپ پرده از ورود اشعه های ماورای بنفش و مضرات خورشید جلوگیری کرده و تا حد قابل ملاحظه ای از ورود گرما در فصل تابستان جلوگیری می کند. افرادی که پوست حساسی داشته و در معرض آفتاب سوختگی قرار می گیرند، استفاده از این محصول مناسب است. در نتیجه با نصب زیپ پرده اتوماتیک می توانید آرامش کاملی در تراس، بالکن ویلا ها تجربه نمایید. در ادامه به سایر مزایای زیپ پرده می پردازیم.

مزایای زیپ پرده چیست؟

طرح ها و رنگ های زیپ پرده

زیپ پرده در انواع طرح ها و رنگ ها طراحی می شود. در زمان خرید، می توانید طیف گسترده ‌ای رنگ ها را انتخاب نمایید. الگو های پارچه مناسبی با توجه به نوع دکوراسیون شما طراحی شده است که می توانید با نوع دکور منازل یا ویلا های خود هماهنگ نمایید. در نظر داشته باشید زیپ پرده دارای حرکت الکتریکی قابل کنترل از راه دور بوده و می توانید بدون حرکت دستی کنترل نمایید.

با توجه به موارد گفته شده عملکرد متفاوتی در روز های گرم و سرد سال دارد و می ‌توانید از ویژگی های آن در فصل‌های مختلف سال استفاده نمایید. همچنین با توجه به سیستم جدار های شیشه ها از هدر رفتن انرژی گرمایشی و سرمایشی تا حد قابل ملاحظه ‌ای جلوگیری می کند.

کاربرد های زیپ پرده

زیپ پرده نسبت به پرده های دیگر نور و حرارت خورشید را دفع کرده و مانع ورود آن به داخل می شود. در محیط های آموزشی یا اداری که برخورد نور باعث کاهش دید مناسب مانیتور یا سیستم پروژکتور می شود، مناسب است. با استفاده از پرده شید میدان دید بهتری در اتاق خواهید داشت. اگر می ‌خواهید اتاق کم نور تری داشته باشید، می توانید از شید های متفاوتی استفاده نمایید.

مزایای زیپ پرده چیست؟

جمع بندی

زیپ پرده دارای سیستم اتوماتیک بوده و می توانید با استفاده از ریموت کنترل، دسترسی بهتری به پرده داشته و امنیت و آسایش خود در داخل واحد مسکونی و تجاری ایجاد نمایید. حیوانات و بچه ها بتوانند با آرامش به بازی و سرگرمی بپردازند.

جهت خرید زیپ پرده و بررسی مزایای زیپ پرده می توانید به سایت آرادایس مراجعه کرده و با مزایای دیگر این پرده ها آشنا شوید. همچنین اگر قصد خرید یا مشاهده انواع بام سبز، پرده سقفی، بهترین کاور استخر، انواع سقف متحرک و غیره را دارید، با کارشناسان سایت آرادایس در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار