مزایای استفاده سقف متحرک پارچه ای
مزایای استفاده سقف متحرک پارچه ای

مزایای استفاده سقف متحرک پارچه ای امروز قصد داریم به بررسی استفاده از سقف متحرک پارچه ای بپردازیم. اگر قصد خرید انواع سقف متحرک را دارید، برای بررسی موارد بیشتر با ما در ادامه همراه باشید.

سقف متحرک چیست؟

سقف متحرک یکی از تکنولوژی های روز بوده که در انواع رستوران ها، هتل های مجلل و غیره می توانید مشاهده نمایید. این سقف ها نوعی پرده متحرک بوده که برای عدم تابش مستقیم نور خورشید در ظهر مورد استفاده قرار گرفته و در عصر و شب جمع می شود. برای بررسی مزایای استفاده سقف متحرک پارچه ای با ما همراه باشید.

مزایای استفاده سقف متحرک پارچه ای
مزایای استفاده سقف متحرک پارچه ای

معایب و مزایای استفاده سقف متحرک پارچه ای

یکی از ویژگی ها و مزایای استفاده از سیستم متحرک سقف، استفاده در شرایط آب و هوای مختلف است که از اشعه مستقیم نور آفتاب جلوگیری کرده و در زمان بارش برف باران و تند باد های شدید مورد استفاده قرار می گیرد.

سقف متحرک طول عمر و دوام بالایی داشته و می توان از چراغ روشنایی در شب استفاده کرد. در نظر داشته باشید نصب و اجرای سقف متحرک ممکن است هزینه بالایی داشته و عرض آن ها در محدوده های خاص ۳ متر و ش6 متری مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع بام سبز، سایبان متحرک، پرده سقفی، انواع سقف متحرک و غیره به فروشگاه سایت آرادایس مراجعه نمایید.

کاربرد های سقف متحرک پارچه ای چیست؟

سقف متحرک اتوماتیک بیشتر در رستوران ها، کافی شاپ ها، استخرها و پاسیو هتل مورد استفاده قرار می‌ گیرد اما این محصول کاربرد های دیگری داشته و می توان در منازل مسکونی و یا مناطق تجاری نیز مورد استفاده قرار داد.

افرادی که قصد استراحت و دورهمی های خانوادگی در حیاط یا باغ را دارند، می ‌توانند از این سیستم استفاده نمایند. همچنین در برخی اداره ها، محیط هایی برای پذیرایی مهمانان استفاده می شود که می توان از سقف متحرک اتوماتیک آلومینیومی استفاده کرد.

مزایای استفاده سقف متحرک پارچه ای
مزایای استفاده سقف متحرک پارچه ای

برخی استخر ها، سقف متحرک نصب شده و امکان استفاده آن برای چهار فصل را مهیا می سازد. در نظر داشته باشید این متحرک جزء به روز ترین و جدید ترین سیستم های پوشش متحرک در جهان بوده که از سازه های آلومینیومی و پارچه های پی وی سی یا پارچه ای در ساخت آن استفاده می شود. در ادامه به سایر مزایای استفاده سقف متحرک پارچه ای می پردازیم.

مشخصات فنی سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای دارای موتور محافظت شده و هوا بند بوده و از سازه های سبک آلومینیومی به همراه پایه های آهنی استفاده می شود. این سازه متحرک مقاومت بالایی در برابر حرارت، رطوبت و وزش شدید باد داشته و با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود. می توانید از سقف متحرک پارچه ای در انواع مجتمع های مسکونی، تجاری، حیاط خلوت، تراس، آپارتمان ها، رستوران و هتل استفاده نمایید.

اگر قصد خرید و یا اطلاعات بیشتر در مورد دیوار سبز خزه ای، سایبان متحرک، انواع سقف متحرک، پرده سقفی و غیره را دارید، برای اطلاع از جزئیات خرید و سفارش این محصولات با کارشناسان فنی مجموعه آرادایس در ارتباط باشید.

انواع سقف متحرک

سقف متحرک علاوه بر نوع پارچه ‌ای، در انواع سقف متحرک شیشه ‌های، سقف متحرک آلومینیومی و سقف متحرک پلی کربنات طراحی می شود که هر کدام دارای کاربری ویژه و تجهیزات متفاوتی دارد که می توانید ادر انواع رستوران ها، هتل ها و غیره مورد استفاده قرار دهید.

بیشترین تفاوت انواع سقف متحرک در ناحیه کاربری آن است. در ادامه بحث مزایای استفاده سقف متحرک پارچه ای، به طراحی این نوع سقف ها می پردازیم.

مزایای استفاده سقف متحرک پارچه ای

طراحی سقف متحرک

سقف متحرک پارچه ای را می توانید طبق دیزاین و طراح معمار داخلی نصب و استفاده نمایید. این ساز در هر زاویه و سمتی قابل نصب بوده و می توانید در فضا های باز در طیف های گسترده جهت تامین سایه و محافظت از گرما یا سرما همچنین تابش خیره کننده گرما مورد استفاده قرار دهید.

این سقف به عنوان محافظ مبلمان و تجهیزات داخلی نیز شناخته می شود که در دوام بالا طراحی و ساخته می شود. پس می توانید به عنوان سقف چند منظوره در تابستان و زمستان به صورت اتوماتیک استفاده نمایید.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد مزایای استفاده سقف متحرک پارچه ای بود و سعی کردیم به مزایا و معایب، کاربرد ها، مشخصات فنی و انواع سقف متحرک اشاره نماییم. اگر قصد خرید انواع سقف متحرک، پرده سقفی، بهترین کاور استخر، سایبان متحرک، بام سبز و دیوار سبز خزه ای را دارید، با کارشناسان فروش گروه مهندسی آرادیس در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار