لوازم پرده شید رول
لوازم پرده شید رول آرادیس

در سری مقالات قبل با  انواع پرده شید رول، مشخصات و کاربردهای آن آشنا شدید. پرده شید رول، جزو یکی از انواع لوازم کاربردی برای زیباتر کردن دکوراسیون داخلی منزل، محل کار و…است و انواع بسیار متنوع و زیبایی در بازار دارد. در این مقاله می خواهیم لوازم پرده شید رول را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله شما با انواع لوازم پرده شید رول آشنا می شوید تا در صورت تمایل، خودتان اقدام به نصب پرده شید رول موردنظر خود بکنید.

در ادامه مقاله، انواع لوازم موردنیاز برای طراحی و نصب پرده شید رول را به شما معرفی خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: دیوار سبز خزه ای

لوازم پرده شید رول

لوازم پرده شید رول

گیربکس سایز 38

طراحان گیربکس پرده شید رول، در ساخت این نوع گیربکس از بهترین متریال صنعتی استفاده کرده اند که مقاومت بالایی در برابر  انواع تغییرات آب و هوایی مثل سرما، گرما و ساییدگی مقاوم هستند.

در طراحی و ساخت گیربکس پرده شید رول، از آلیاژ مخصوص استفاده کرده اند و در انواع رنگ های سفید، کرم و قهوه ای در بازار موجود است.

بیشتر بخوانید: بام سبز

لوازم پرده شید رول

کاربرد

گیربکس جزو یکی از اصلی ترین قطعات انواع پرده سقفی است، به رول شدن و یا همان باز و بسته شدن پرده کمک زیادی می کند که به شما این امکان را می دهد که در مواقع مورد نیاز  و دلخواه، پرده را باز و بسته کنید.

پایه نصب

پایه نصب، یکی دیگر از قطعات مورد نیاز است که همان طور که از نام آن پیداست، جزو یکی از مهم ترین بخش ها و اجزای پرده شید رول برای نصب است.

 

انواع پایه نصب برای پرده های شید رول

انواع پایه نصب، برحسب نوع پرده، به دو نوع سقفی و دیواری تقسیم میشود.

انواع پایه نصب سقفی
  • پایه سقفی پهن

  • پایه سقفی باریک

  • پایه سقفی قلابدار

  • پایه سقفی تک

  • پایله سقفی دوبل

  • پایه سقفی سوبل

انواع پایه نصب دیواری
  • پایه دیواری قلابدار

  • پایه دیواری تک

  • پایه دیواری عریض

  • پایه دیواری تک تسمه ای

نکته: اگر بخواهید همزمان دو پرده شید رول روی پنجره اتاق خود و… استفاده کنید، در هنگام تهیه لوازم باید پایه نصب دوبل را خریداری کنید و در صورتی که قصد دارید تا همزمان سه پرده شید رول نصب کنید، نیاز به پایه نصب سوبل خواهید داشت.

 

لوازم پرده شید رول

لوله آلومینیومی

لوله آلومینیومی یکی از لوازم مورد نیاز برای نصب است که در هنگام نصب پرده، در مابین پایه نصب و گیربکس و به منظور اتصال این دوقطعه، در میان آن ها قرار میگیرد.

پروفیل

از دیگر لوازم مورد نیاز برای نصب پرده می توان به پروفیل اشاره کرد و آن را در لیست قرار داد. اگر می خواهید پرده شید رول شما جلوه زیباتری پیدا کند، می توانید از پروفیل های مخصوص پرده شید رول به این منظور استفاده کنید.

قاب پرده

برای زیباسازی شکل ظاهری و دکوراسیون منزل و محل کار خود می توانید به سلیقه خودتان، از انواع قاب های تصویری دلخواه استفاده کنید.

آویز پرده شید رول

به جهت زیباتر شدن نمای ظاهری پرده شید رول، از آویز پزده استفاده می کنند که می تواند نمای زیبا و چشم نوازی را به پرده شید رول شما بدهد.

موتور

از لوازم مورد نیاز برای نصب شید رول، موتور آن است که بیشتر برای طراحی و ساخت انواع پرده شید رول های اتوماتیک و برقی از آن استفاده می کنند و این نوع پرده ها می توان در انواع اماکن مسکونی، تجاری، ادرای و… از آن استفاده کرد.

زنجیر پرده

در لیست لوازم کاربردی برای انواع شید رول است که به منظور زیباتر کردن نمای ظاهری پرده شید رول و همچنین باز و بسته کردن و یا کنار زدن انواع پرده های شید رول از آن استفاده می کنند.

انواع زنجیر پرده شید رول در بازار

  • زنجیر بغل

  • زنجیر پایین

  • و…

وزنه زنجیر

از وزنه زنجیر به منظور صاف نگه داشتن زنجیر پرده شید رول استفاده می شود.

گیره ایمنی کودک

یکی از لوازم نوین و کاربردی است که در هنگام نصب پرده، از  آن می توان می توان به منظور ایمنی بیشتر کودکان در منزل استفاده کرد.

لوازم پرده شید رول

سخن آخر…

در این مقاله با انواع لوازم پرده شید رول آشنا شدید. اگر می خواهید خودتان پرده شید رول نصب کنید، باید با لوازم مورد استفاده برای نصب انواع پرده های شید رول آشنا باشید و مطالب این مقاله می تواند به این منظور ، برایتان کاربردی باشد.

اگر هم چنان چه به قول معروف، سر رشته ای دراین گونه کارها ندارید، می توانید کار نصب پرده شید رول خود را به گروه  مهندسان و تکنسین های حرفه ای و کاربلد آرادیس بسپارید و خیال خود را از این موضوع راحت کنید.

 

 

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار