شید رول تصویری
شید-رول-تصویری

ما ایرانیان همراه به دنبال آن بوده و هستیم که فضای کار و زندگی خود را به زیبا و چشم نواز ترین مکان تبدیل کنیم و دکوراسیون زیبایی به آن ببخشیم. اگر شما هم به عنوان یک ایرانی علاقه دارید که دکوراسیون محل کار و یا منزل تان را تبدیل به مکانی روح بخش و چشم نواز کنید، شید رول تصویری بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

اگر می خواهید بدانید که شید رول تصویری چیست و چه کاربردهایی دارد تا پایان مقاله با آرادیس همراه شوید.

شید رول تصویری

شید رول تصویری به انواعی از پرده ها می گویند که روی آن تصاویر مختلف و گوناگونی بنابر سلیقه مشتری و بسته به مکان نصب طراحی می کنند. این شیدها از انواع پرده های سقفی متحرک هستند که بسیار پر طرفدار بوده و یکی از پرده های مدرن موجود در بازار هستند. شید رول تصویری برای افرادی که به دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهند مناسب بوده و توانسته سلیقه های زیادی را به سمت خود جلب کند.

جنس مورد استفاده در شید رول

شید بنر

نسبت به سایر جنس های شید رول، قیمت ارزان تری دارند.

شید سولیت درجه یک

در  طراحی و ساخت آن از pvc استفاده می کنند و در میان آن یک لایه آلومینیومی قرار دارد و به همین دلیل خاصیت ضد نور دارند و  هیچ نوری را از خود عبور نمی دهند.

شید سولیت درجه دو

تفاوتی با نوع درجه یک خود ندارد و تنها تفوت در نوع مواد اولیه مورد استفاده بوده و همچنین عرض و ارتفاع بلندتری نیز دارند.

پارچه: نسبت به انواع سولیت و بنر، از ظرافت بیشتری برخوردار بوده و به همین دلیل در منازل از آن استفاده می شود

کاربرد

  • از آن برای مکان هایی استفاده می شود که پنجره های آن بزرگ است تا به طور کامل بتواند پنجره را پوشش داده و زیبایی مورد نظر را به فضا بدهد.
  • شما از آن می توانید به منظور ایجاد سایه روشن برای زیباتر دیده شدن محیط مورد نظرتان استفاده کنید و فضایی چشم نوازتر  و دیدنی تر به آن بدهید.
  • از انواع شید رول تصویری بسته به ویژگی محل مورد نظر در مکان هایی مانند دفاتر شرکت ها و ادارات ، سالن های زیبایی، اتاق پذیرایی و اتاق خواب منزل و… استفاده می شود.

شید رول تصویری آرادیس

انواع شید رول

 شید رول نازک

از شید رول های نازک برای مکان های کم نورتر استفاده می کنند.

شید رول ضخیم

شید رول ضخیم برای مکان های پر نور استفاده می شود تا بهتر بتواند جلوی ورود اشعه های مضر خورشید را به مکانی که در آن حضور داریم بگیرد.

شید رول یکرو

از این مدل شید رول ها بیشتر در مراکز اداری، فروشگاه و… به منظور تبلیغات استفاده می کنند و آن را در مقابل دید مشتری قرار می دهند تا دیده شود.

یک کاربرد دیگر شید رول یکرو برای مکان هایی است که می خواهیم از پنجره به بیرون دید نداشته باشد؛ مثل پنجره منزل و یا هر مکان مد نظر دیگر.

شید رول دورو

از پرده رول آپ های دورو می توان به منظور پوشاندن بهتر دید در مکان هایی مثل آشپزخانه اپن منزل و یا هر مکان دیگری که دید دارد استفاده کنیم.

اندازه شید رول های تصویری

حداقل اندازه شید رول های تصویری موجود در بازار، بین 1 تا 1.5 متر طول و  حداقل عرض 3 متر  و در ارتفاع های مختلف در بازار موجود است.

آیا امکان چاپ تصویر بر روی دو طرف شید رول تصویری وجود دارد؟

در پاسخ باید گفت بله. شما بسته به نوع سلیقه تان می توانید شید رول تصویری یک طرف تصویر و ی از نوع دو طرفه آن را انتخاب و خریداری کنید.

سایر خصوصیات

  • قابلیت شستشو
  • مقاومت و دوام عالی در برابر نور و دما حداقل تا ده سال
  • بر روی شید رول ها می توان تصاویر مختلفی از قبیل آرم و لوگو، منظره، چهره افراد و … را طراحی و ترسیم کرد.
  • وسیله ای مناسب و بسیار کاربردی جهت تکمیل دکوراسیون داخلی محل مورد نظر شماست.

کلام پایانی

در این مقاله شید رول تصویری، انواع مختلف و همچنین ویژگی های این نوع شید ها را بررسی کردیم.  برای آشنایی با انواع سقف متحرک و نصب این محصولات با مشاوران گروه فنی مهندسی آرادیس در ارتباط باشید.

 

 

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار