روکش استخر pvc چیست؟
روکش استخر pvc چیست؟

یکی از روکش های پرکاربرد استخر، روکش استخر pvc بوده که برای چهار فصل دمایی مناسب است. برای بررسی این محصول با ما همراه باشید.

روکش استخر چیست؟

روکش استخر یکی از تجهیزات کاربردی در زمینه استخر های روباز بوده که به عنوان کاوه از فاسد شدن آن تا حد قابل ملاحظه جلوگیری می کند. با توجه به گرمای هوا در حال تبخیر بوده ولی کاور تا حد قابل ملاحظه‌ای از تابش انرژی نور خورشید به استخر جلوگیری می کند. سعی کنید بر حسب منطقه دمایی و سایر شاخص های مهم روکش مناسبی خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید: کاور استخر پارچه ای

روکش استخر pvc چیست؟
روکش استخر pvc چیست؟

انواع روکش استخری

انواع روکش استخری به دو صورت دستی و اتوماتیک طراحی می ‌شود اما از لحاظ متریال ساخت در دو نوع پلی اتیلن و پی وی سی طراحی می شود. روکش های pvc برای زمستان مناسب بوده و ساختار بسیار سخت و وزن قابل توجهی دارد. جهت سفارش انواع محصولات مرتبط به گروه فنی مهندسی آرادایس مراجعه نمایید.

ابعاد و رنگ بندی روکش استخر pvc

روکش استخری با توجه به نیاز کاربران در ابعاد و رنگ بندی مختلفی طراحی می شود. روکش های ضخامت ۴ میلیمتر در حدودی یک سال داشته و ضخامت ‌های ۸ میلیمتر عمر حدودی دو سال دارد. کاور های روکشی نیز وجود دارد که دارای ضخامت ۱۲ میلیمتر بوده و عمر حدود ۳ الی ۴ سال دارد. ضخامت های ۱۶ میلیمتر به عنوان ضخیم ترین و مستحکم ترین روکش استخر محسوب می شود که ۵ الی ۶ سال دوام خواهد داشت.

برای خرید روکش با رنگ ها طرح های مورد نظر خود می توانید از مشاوران سایت گروه فنی مهندسی آرادایس استعلام قیمت نمایید. جهت خرید محصولات مشابه بام سبز، دیوار سبز خزر ای، سایبان متحرک، پرده سقفی و انواع سقف متحرک به سایت گروه مهندسی آرادایس مراجعه نمایید.

روکش استخر pvc چیست؟
روکش استخر pvc چیست؟

هدف از طراحی کاور استخر

پوشش استخر باعث کاهش هزینه ها در فصل تابستان، زمستان و سایر فصول می شود. استفاده از کاور، نگهداری استخر را آسان کرده و دیگر نیازی به تصفیه های گران قیمت در بازه های کوتاه نخواهید داشت. استخر دارای کاور های استانداردی بوده که با توجه به استخر های ابعاد استاندارد، طراحی می شود. یکی دیگر از مزایای استفاده از کاور جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل آب است. می توانید با توجه به نیاز و نوع استخر خود کاور متناسب با آن را خریداری نمایید.

مزابا استفاده از روکش استخر pvc

روکش استخر pvc نوعی روکش های پلی اتیلن برای چهارفصل دمایی نیز مناسب بوده و بیشتر در فصل زمستان استفاده می ‌شود. به دلیل مقاومت آن محبوبیت بیشتری دارد. این روکش ها ماندگاری بالایی در سطح آب داشته و از تابش اشعه خطرناک یو وی به داخل آب جلوگیری می کند. می‌ توانید به توجه به مقاومت آن در چهارفصل دمایی مورد استفاده قرار دهید.

جهت خرید محصولات مشابه بام سبز، دیوار سبز خزه ای، سایبان متحرک، پرده سقفی و انواع سقف متحرک به سایت گروه مهندسی آرادایس مراجعه نمایید.

ویژگی های روکش pvc

تا به امروز آزمایش های مختلفی با ضخامت های متفاوت روکش استخر pvc بر روی استخر انجام شده است. طبق ادعای کارشناسان روکش های pvc استخری از ۹۸ درصد تبخیر آب جلوگیری می کند و بیش از ۵۰ درصد ساعت راندمان مصرف شما را افزایش می دهد. این رو که در دما های منفی 30 درجه سانتی گراد الی مثبت ۶۰ درجه مناسب بوده و از پلی اتیلن با چگالی بسیار بالا طراحی شده است.

برای کاهش استفاده از مواد شیمیایی، کلر، محصولات ضدعفونی در استخر ها می توانید از کاور استخر pvc استفاده کرده و گرد و غبار و سایر مواد آلوده را از ورود به استخر جلوگیری می کند. جهت اطلاع از سایر ویژگی ها و جزئیات خرید انواع کاور استخر pvc با همکاران گروه مهندسی آرادایس در ارتباط باشید.

روکش استخر pvc چیست؟
روکش استخر pvc چیست؟

موارد مهم در زمان خرید و استفاده از روکش pvc

در زمان خرید به نوع مصرف و محل آن دقت نمایید. به هیچ عنوان از روکش های ارزان قیمت استفاده نکنید که این روکش عمر به مراتب پایین تری داشته و ممکن است بر اساس شرایط جوی محیطی یا سرویس مسئولان استخر داره، از بین رود. نور خورشید باعث تغییر ماهیت کاور شده و ممکن است جذب آب شود. روکش های ضخیم معمولاً در دوفصل دمایی به کار می رود. پس بهتر است روکش های متناسب با نیاز خود را خریداری نمایید که پوشش کامل و بی عیب و نقصی داشته باشد.

در زمان خرید به روز های استفاده، احتمال وزش باد و سرعت آن، شدت تابش نور خورشید توجه نمایید. برای استخر خود روکش pvc استخر را انتخاب کنید که باز و بسته شدن آن به صورت آسانی صورت گرفته و سطح استخر را به صورت کامل پوشش داده و قیمت آن مناسب و مقرون به صرفه باشد. امیدواریم این بررسی مورد توجه شما قرار گرفته باشد. جهت خرید روکش استخر pvc و محصولات مشابه به سایت گروه مهندسی آرادایس مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار