بررسی دقیق پرده های سقفی
بررسی دقیق پرده های سقفی

امروز قصد داریم به بررسی دقیق پرده های سقفی بپردازیم، برای اطلاعات بیشتر با ما تا آخر مقاله همراه باشید.در ادامه به مدل های مختلف پرده می پردازیم و انواع آن را نام می بریم.

پرده های ساده

یکی از انواع پرده های کاربردی، نوع ساده یا پلیسه شده بوده که نصب این پرده، جز آسان ترین کار ها محسوب می شود. در ابتدا ریل پرده بر روی دیوار نصب شده و با محل قرارگیری گیره ها در ریل جایگذاری می شود. محل نصب پرده ریلی به سبک پنجره و نوع پنجره شما بستگی دارد.

قبل از خرید یا استفاده، ارتفاع پرده مورد نظر را بررسی نمایید. معمولاً پرده های ساده را به صورت سقفی نصب می نمایند. جهت اطلاعات بیشتر در در مورد دیوار سبز خزه ای، سایبان متحرک، پرده سقفی، انواع سقف متحرک و غیره به سایت گروه مهندسی آرادایس مراجعه نمایید.

بررسی دقیق پرده های سقفی
بررسی دقیق پرده های سقفی

پرده های سلطنتی

پرده سلطنتی یکی از پرده های سقفی پرکاربرد و نسبتاً گران قیمت حال حاضر بازار بوده و می ‌توانید به صورت سقفی و یا ارتفاع دلخواه خود نصب و استفاده نمایید. در زمان نصب پرده سلطنتی باید به موارد مختلفی دقت نمایید. مورد اول نوع دوخته‌ پرده بوده که معمولا به صورت پارچه طراحی می شود. در قسمت بالایی پرده، کتیبه های چوبی منبت کاری شده دیده می شود که می تواند در سقف نصب نمایید. در صورتی که پرده دارای اکسسوری خاصی باشد، در زمان نصب مورد توجه قرار دهید. جهت خرید پرده و مشاهده محصولات مشابه به سایت گروه مهندسی آرادایس مراجعه نمایید. در ادامه بررسی دقیق پرده های سقفی، به بررسی پرده زبرا می پردازیم.

پرده زبرا

پرده زبرا با توجه به نوع و دوام آن مزایای بسیاری برای کاربران دارد و برای پارتیشن های اداری به صورت سقفی و دیواری می توانید استفاده نمایید. در ابتدا باید محل نصب پرده را در نظر گرفته و با تجهیزات لازم نصب نمایید. این پرده در آشپزخانه ها، اتاق خواب و موارد مشابه کاربرد دارد. علاوه بر کاربرد آن باعث زیبایی محیط شما نیز می شود. اگر قصد خرید یا نصب پرده زبرا سقفی را دارید، می توانید با گروه مهندسی آرادایس در ارتباط باشید.

بررسی دقیق پرده های سقفی
بررسی دقیق پرده های سقفی

پرده های کرکره ای

یکی دیگر از پرده های سقفی نوع کرکره ای بوده که از متریال های فلزی و چوبی طراحی می شود. در زمان خرید به متریال آن دقت کرده و افراد متخصص کمک های لازم را دریافت نمایید. پرده های کرکره ای درون پنجره و بیرون از آن نصب می‌ شود که باید با توجه به موقعیت منزل خود به این موارد دقت نمایید. پرده های کرکره ای فلزی و چوبی مقاومت بالایی در جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید دارد. در ادامه بررسی دقیق پرده های سقفی، به معرفی پرده پانجی می پردازیم.

پرده پانجی

یکی دیگر از انواع پرده های مدرن، پرده پانجی بوده که به صورت ساده و شیک و ارزان قیمت مورد استفاده قرار می گیرد. این پرده اجزای کمتری برای اتصال داشته و جزء پرده های کاربردی محسوب می شود. هرچه قدر میله پرده بالاتر باشد، نمای زیبا تری خواهید داشت. جهت بررسی دقیق پرده های سقفی و جزئیات انواع پرده ها با در ادامه با ما همراه باشید.

پرده های ریلی

پردهای ریلی بدون اهرم استفاده شده و دیگر نیازی به اهرم جهت جا به جایی پرده نخواهید داشت. این پرده جزئیات کمتری دارد اما باید در زمان استفاده به دستگیره های پرده دقت نمایید. پرده ریلی را انتخاب کنید که کاربرد مناسبی در محل نصب آن داشته باشد. برای زیبایی بیشتر مانند پرده های سلطنتی می ‌توانید از کتیبه ها و نوشته های زیبا در بالای پرده استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: انواع پرده رول آپ

بررسی دقیق پرده های سقفی
بررسی دقیق پرده های سقفی

انواع پرده های ریلی خم

پرده های خم در انواع مختلف با انعطاف پذیری بالایی طراحی می شود که می توانید در ابعاد، اشکال و طرح های مورد نظر مورد استفاده قرار دهید. پرده ریلی یکی از پرده های سقفی بوده که بیشتر در ادارات خصوصی، سازمان ها و هتل ها کاربرد داشته و به صورت دستی و اتوماتیک قابل نصب و استفاده خواهد بود.

جهت نصب انواع پرده های پارچه ای می توانیم درون مراکز مسکونی، اداری، درمانی و مدارس مورد استفاده قرار دهید. اگر قصد خرید بام سبز، دیوار سبز خزه ای، سایبان متحرک، پرده سقفی، بهترین کاور استخر و انواع سقف متحرک را دارید به گروه مهندسی آرادایس مراجعه نمایید. بحث امروز ما در مورد بررسی دقیق پرده های سقفی بود. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فنی سایت گروه مهندسی آرادایس در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار