انواع پوشش سقف متحرک پارچه ای
انواع پوشش سقف متحرک پارچه ای

انواع پوشش سقف متحرک پارچه ای :یکی از روش های مراقبت از نور خورشید، استفاده از پوشش سقف متحرک پارچه ای است. برای بررسی انواع پوشش سقف متحرک پارچه ای با ما همراه باشید.

سقف متحرک پارچه ای از پوشش پارچه و آلومینیوم ساخته شده که به صورت متحرک بر روی ریل حرکت می کند که سبب باز و بسته شدن سطح پارچه می شود.

این سیستم دارای موتور و نیروی متحرک بوده که باعث حرکت سقف می شود و می توان از طریق یک دکمه یا ریموت کنترل از راه دور باعث حرکت سایبان پارچه ای شد. در ادامه به بررسی مفصل انواع متحرک می پردازیم و کاربرد آن ها را در اماکن مختلف بررسی می‌کنیم.

انواع پوشش سقف متحرک پارچه ای

تعریف پوشش سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای هم جنبه زیبایی و دکوراسیون داشته و هم برای سایه بان و جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولاً در زمانی که شرایط هوا نامساعد باشد، می توان از سقف متحرک پارچه ای بدون آسیب رسیدن به سیستم و اجزا سقف استفاده کرد.

انواع پوشش سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای در سه دسته بندی کلی تعریف می ‌شود که می توانیم به سیستم سقف متحرک دستی، سقف متحرک برقی و سقف متحرک اتوماتیک اشاره نماییم. نوع دستی سقف متحرک به صورت دستی کنترل شده و باز و بسته می شود. نوع برقی آن به وسیله ریموت کنترل یا دکمه قابلیت باز و بسته شدن دارد که باید به برق ۲۲۰ ولت شهری متصل شود اما نوع اتوماتیک آن دارای سنسور و برنامه از پیش تنظیم شده بود در زمان بارش باران و برف بسته شده و در سایر اوقات باز می شود.

انواع پوشش سقف متحرک پارچه ای

انواع متریال ساخت سقف متحرک پارچه ای

  • سقف کتان و برزنتی

در زمان خرید سقف متحرک پارچه ای، می توانید در انواع متریال سقف را انتخاب نمایید سقف های کتان و برزنتی متداول ترین سقف های متحرک بوده که برای پوشش دهی سقف مناسب هستند. کتان عمر کمتری در برابر تابش آفتاب داشته ولی سقف برزنتی ضد آب بوده و مقاومت بالایی در برابر باران و برف دارد و می توانید در انواع طرح ها و رنگ ها خریداری نمایید.

  • سقف پارچه ای پی وی سی

یکی از جدیدترین سیستم های پارچه ای ارزان قیمت، سقف های پی وی سی بوده که علاوه بر مقاومت آن در برابر پوسیدگی و اشعه خورشید، ضد آب است. این سقف را می توانید با توجه به ویژگی های بررسی شده خریداری نمایید. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد بام سبز، سایبان متحرک، پرده سقفی، انواع سقف متحرک و دیوار سبزه خزه ای دارید، با کارشناسان سایت آرادایس ارتباط باشید. در ادامه به بررسی و معرفی انواع پوشش سقف متحرک پارچه ای می پردازیم.

انواع پوشش سقف متحرک پارچه ای

کاربرد های سقف متحرک پارچه ای

سقف پارچه ای کاربرد های متنوعی داشته که می توانید در رستوران ها، استخرها و پارکینگ ها همچنین در انواع ویلا ها، حیاط ساختمان ها و غیره مورد استفاده قرار دهید. این پرده ها در محیط های روباز استفاده شده و باعث زیبا سازی محیط در زمان تابش نور شدید آفتاب و باران و برف می شود. می‌ توانید به انتخاب خود صفحه متحرک دستی، اتوماتیک یا برقی را انتخاب نمایید که هرکدام ویژگی ‌های خاص خود را دارد. برای بررسی جزییات بیشتر در مورد انواع پوشش سقف متحرک پارچه ای با تلفن های مجموعه آرادایس تماس حاصل نمایید.

ویژگی های سقف متحرک

با اطلاع از ویژگی های سقف متحرک می توانید انتخاب بهتری داشته باشید پس از اجرای سقف متحرک می توانید به نورپردازی سایت پرداخته و در هنگام استفاده از آن از لامپ های و منابع نوری مناسب استفاده نمایید. همچنین امکان عایق بندی و استفاده از سیستم گرمایشی سطحی در پرده های متحرک وجود دارد. در نظر داشته باشی نصب سنسور باد و باران در زمان وزش باد شدید و تابش مستقیم نور آفتاب و باران سقف خود به خود بسته می ‌شود تا با آسایش و آرامش بیشتر از فضای باز لذت ببرید.

انواع پوشش سقف متحرک پارچه ای

جمع بندی مطالب

بحث امروز ما در مورد انواع پوشش سقف متحرک بود. در این بحث سعی کردیم تعریف کوتاهی از سقف متحرک، انواع سقف های پارچه ای، کاربرد ها و ویژگی های آن داشته باشیم. اگر قصد خرید انواع سقف متحرک، پرده سقفی، سایبان متحرک، بهترین کاور استخر و دیوار سبز خزه ای را دارید، می توانید با تخفیفات ویژه از سایت آرادایس خریداری نماید.

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار