انواع پرده رول آپ
پرده رول آپ شفاف

آیا تا به حال نام پرده های رول آپ به گوشتان خورده است و می دانید به چه نوع پرده هایی گفته می شود؟ یکی از انواع پرده های جدید و مدرن موجود در بازار است که به صورت کرکره ای شکل می باشد.در این مقاله با آرادیس همراه باشید تا شما را با این نوع پرده ها و انواع موجود آن در بازار آشنا نماییم.

کاربرد پرده رول آپ

استفاده از این نوع پرده ها به این منظور است که عین حال که از نور خورشیدی که از لابه لای این پرده های کرکره ای عبور می کند بهره مند شویم، رنگ وسایل خانه مان نیز حفظ شود و داخل محوطه اتاق منزلمان، به خصوص در فصول بسیار گرمی مانند تابستان، بیش از اندازه گرم نشود.

ویژگی های پرده رول آپ

  • یکی از مهم ترین ویژگی این نوع پرده ها این است که با آن که در فضای اتاق شما سایه ایجاد می کنند، اما باعث ایجاد تاریکی مطلق در منزل شما نمی شوند و اتاق منزل شما روشنی خود را حفظ می کند.
  •  طراحی شیک و ساده ای دارند و می تواند دکوراسیون بسیار زیبایی به منزلتان ببخشد.
  • این نوع پرده ها مجهز به کنترل ریموت هستند و شما تنها با فشار دادن یک دکمه از راه دور می توانید پرده اتاق منزل خود را باز و بسته میزان نور ورودی به اتاق خانه تان را تنظیم کنید.
  • به راحتی می توانید این پرده ها را در منزلتان نصب کنید و نیازی به نصاب ندارید.
  • تعمیر و نگه داری آن ها بسیار ساده و آسان است و پیچیدگی خاصی ندارد.
  •  به راحتی با هر نوع دکوراسیون منزل ست می شود.
  • استفاده از این نوع پرده ها باعث حفظ حریم خصوصی منزلتان می شود.

انواع پرده های موجود در بازار

پرده عمودی رول آپ ساده

پرده عمودی رول آپ ساده متشکل از یک لایه پارچه و یک زنجیر برای بالا و پایین کشیدن پرده است.

پرده عمودی رول آپ ساده

پرده رول آپ ضد آفتاب

استفاده از این نوع پرده ها می تواند باعث جلوگیری از ورود امواج ماورابنفش بین 80 تا 97 درصد است و شما در عین حال که می توانید از نور آفتاب و خواص آن استفاده کنید، تا حدود زیادی از مضرات امواج ماورابنفش موجود در نور خورشید نیز در امان خواهید بود.

پرده رول آپ بلک اوت

این نوع پرده ها تقریبا تا حدود زیادی می توانند از ورود نور خورشید و اتلاف انرژی جلوگیری کند.این نوع پرده ها می توانند دمای اتاق شما را هم تنظیم کنند تا در فصل تابستان، فضای اتاقتان را خنک و در فصول سرد سال نیز اتاق شما را گرم نگه دارد.

پرده رول آپ زبرا

از جمله زیباترین و شکیل ترین پرده های  موجود در بازار است. شما از این نوع پرده ها می توانید در محیط های اداری، اتاق پذیرایی و… استفاده کنید.

 

پرده رول آپ بامبو

جنس این نوع پرده ها، از چوب بامبو است و برای دکوراسیون منازلی که در آن ها از مقادیر زیادی چوب استفاده شده، گزینه بسیار مناسبی است.

پرده رول آپ رومن

ظاهر بسیار زیبا و چشم نوازی دارند و از ورود نور خورشید تا حدود زیادی جلوگیری می کند.

پرده رول آپ شفاف

این نوع پرده ها علاوه بر آن که می توانند تا حدی حریم خصوصی شما را حفظ کنند، به شما این امکان را می دهد که از چشم انداز و مناظر بیرونی نیز لذت ببرید.

پرده رول آپ های چاپی و تصویری

جنس این نوع پرده ها نیز از پارچه است و می تواند حریم شخصی شما را حفظ کند و تنها  تفاوتی که با سایر انواع خود دارد این است که جنس پارچه های آن طوری است که قابلیت چاپ تصاویر مختلف از جمله طرح ها و تصاویر سه بعدی و… را دارد.

نکاتی که در هنگام خرید باید در نظر داشته باشید

  • به ناحیه و اقیلم محل زندگی خود توجه داشته باشید
  • دقت  کنید که پرده شما تا حد زیادی بتواند از ورود گرد و غبار به منزل شما جلوگیری کند،بتواند از شما در برابر  اشعه ماورابنفش محافظت کند، در برابر آتش و مواد آتش زا مقاوم باشد و به راحتی بتوان آن ها تمیز کرد.

با مراجعه به سایت آرادیس و مشاهده نمونه کارها نظیر پرده سقفی و انواع سقف متحرک می توانید با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار