آموزش نصب پرده شید افقی
آموزش نصب پرده شید افقی

آموزش نصب پرده شید افقی: پرده شید یکی از انواع پرده های کاربردی و محبوب بین انواع پرده محسوب می شود. برای بررسی آموزش نصب پرده شید افقی با ما همراه باشید.

انتخاب پرده مناسب

یکی از موارد مهم در زمان خرید، انتخاب پرده مناسب است که برای محل نصب شما مناسب باشد و باید پرده ای را انتخاب کنید که سازگاری با محیط شما داشته و در عین حال زیبایی و دکوراسیون شما نیز هماهنگ باشد. اگر پرده شید را برای نصب و استفاده انتخاب کرده اید، با ما همراه باشید تا به بررسی و آموزش های لازم جهت نصب پرده بپردازیم.

ابزار های لازم برای نصب پرده شید افقی

در صورت داشتن تجربه و ابزار های لازم پرده، نصب پرده یکی از آسان ترین کارها است. وسایل و ابزار آلات خیلی سنگین و سختی لازم نداشته و در خانه معمولاً این تجهیزات وجود دارد. ابزار هایی مانند پیچ گوشتی، بست دیواری، مداد دریل، مته، انواع پیچ گوشتی و رول پلاک از تجهیزات لازم برای نصب پرده است. در ادامه انواع روش های آموزش نصب پرده شید افقی می پردازیم.

بیشتر بخوانید: پرده سقفی

آموزش نصب پرده شید افقی
آموزش نصب پرده شید افقی

روش های نصب

پرده ها در انواع سقفی و دیواری نصب می ‌شود و هر پرده با توجه به نوع آن قابل نصب و استفاده خواهد بود. برای بررسی جزئیات خرید پرده مناسب با واحد های مسکونی و تجاری، می توانید به مجموعه تخصصی پرده و تجهیزات پرده آرادایس مراجعه نمایید.

پرده ها به دو صورت اندازه گیری و نصب می شود. پرده های توکار داخل پنجره نصب شده و اندازه گیری بر حسب ابعاد پنجره خواهد بود اما پرده های روکار خارج از پنجره نصب می شود و نصب آسان تری دارد. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد. با توجه به نوع و محل نصب پرده متفاوت خواهد بود. در ادامه به آموزش نصب پرده شید افقی می پردازیم.

اندازه گیری و نصبح صحیح پرده

روش هلی اندازه گیری صحیح اهمیت بسیار بالایی در نصب صحیح و بدون ایراد پرده دارد. اندازه گیری باید بر حسب اندازه پرده انجام شده و باید حدود ۱۰ سانتی متر از دیوار و ۵ سانتی متر از دستگیره ها فاصله داشته باشد. در ادامه محل اندازه گیری شده را با مداد یا تجهیزاتی که در دست دارید، اندازه گیری کرده و می توانید از مته و دریل مناسب با توجه به ابعاد رول پلاک و پیچ سوراخکاری نمایید.

آموزش نصب پرده شید افقی
آموزش نصب پرده شید افقی

پس از سوراخ کاری بست ها را همراه پیچ در محل سوراخکاری نصب و سفت نمایید. در ادامه از سفت بودن بست دیواری پرده اطمینان حاصل نمایید. برای محکم کردن رول پلاک می‌توانید از چکش نیز به آرامی استفاده کنید.

جهت اطلاع از انواع بام سبز، سایبان متحرک، پرده صدفی، کاور استخر، انواع سقف متحرک و قیمت های آن به سایت تخصصی آرادایس مراجعه نمایید. در ادامه آموزش نصب پرده شید افقی، به ایمنی سوراخکاری می پردازیم. اگر سوالی در مورد راهنمایی جهت نصب پرده دارید، با کارشناسان مجموعه در ارتباط بوده و سالات خود را با کارشناسان متخصص مطرح نمایید.

ایمنی دریل و سوراخکاری

اندازه گیری در محل نصب و سوراخکاری بزرگ ترین چالش شما خواهد بود و باید به تمام نکات ایمنی دقت نمایید. ممکن است در محل نصب پرده سیم برق یا موارد نظیر آن گذشته باشد که باعث اتصال و برق گرفتگی می شود. همچنین در زمان سوراخکاری براده های گچ و خاک به داخل چشم و صورت شما پرتاب می شود. توجه به ابعاد و اندازه گیری دقیق همچنین نصب و سوراخکاری اصولی از موارد مهم در نصب پرده محصوب می شود.

آموزش نصب پرده شید افقی
آموزش نصب پرده شید افقی

نصب قاب پرده

در ادامه پس از نصب بست ها، قاب پرده را بر روی بست قرار داده و جایگذاری نمایید. ممکن است نیاز به فشار بیشتری جهت نصب باشد. در مرحله آخر قاب پرده را محکم می نمایید. در نظر داشته باشید ممکن است پرده های سنگین و بزرگ نیاز به بست های بیشتری باشد. پس مقاومت و ابعاد اندازه پرده را در نظر گرفته و سپس اقدام به نصب پرده نمایید.

جهت اطلاع از آخرین قیمت محصولات مجموعه آرادایس مانند بام سبز، انواع سقف متحرک، پرده سقفی، سایبان متحرک و دیوارسبز خزه ای به سایت آرادایس مراجعه نمایید. بحث امروز ما در مورد آموزش نصب پرده شید افقی بود. می توانید محصولات مورد نظر خود را نیز ثبت سفارش نمایید.

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز

روکش استخر در زمستان
روکش استخر در زمستان

روکش استخر در زمستان: یکی از تجهیزات کاربردی استخر در فصل زمستان، روکش آن است که در فصول گرم و تابستان نیز مورد استفاده قرار