زیپ پرده(پرده مدرن) آرادیس

 

 

 

زیپ پرده ( پرده مدرن):

همانطور که از اسمش پیداست پارچه در زیپ پرده ها با کمک زیپ داخل فریم و ریل آلومینیومی کاملا زیپ و قفل میگردد . در این سیستم داخل ریل ها از لاستیک فنری شکل استفاده شده که پارچه در داخل آن به همراه زیپ ، پرس یا دوخته میشود به حرکت در می آید . در زمان کشش و فشار در لبه ها لاستیک گیر یا قفل میگردد و مانع  خروج پارچه از ریل ها میشود به این سیستم اصطلاحا زیپ کیپ گفته میشود .

این پرده ها موتورایز بوده و بصورت عمودی باز و بست میشود و بعنوان شید های عمودی یا پرده های عمودی نیز شناخته میشوند . این پرده ها در فضای داخلی و خارجی ساختمان هایی که دارای نمای شیشه ایی هستند و یا مکان های مختلفی مانند تراس ها ، ایوان ، فضاهای کارگاهی ، آلاچیق های فضای باز و … که امکان تابش زیاد نورخورشید وجود دارد استفاده میشوند .

با استفاده از انواع مختلف پارچه ها اعم از اسکرین خورشیدی ، پی وی سی ، بلک اوت و … میزان تابش نور خورشید به فضای مورد نظر را تا مقدار زیادی کنترل نمود . با کمک این سیستم میتوان مانع از نفوذ پرتوهای فرابنفش شد.

 

 

مزایای استفاده از زیپ پرده ها  (پرده برقی):

  • جلوگیری از نفوذ گرد وخاک در فصل های مختلف و همچنین اشعه های مضر خورشید .
  • جلوگیری از نفوذ حشرات موذی به محیط های مورد نظر .
  • در مناطق گرمسیر و در فصل تابستان از تابش مستقیم آفتاب می کاهد.
  • در مناطق سردسیر با کمک این سیستم در فصل زمستان با عبور نور خورشید از پرده به میزان کافی باعث حفظ حرارت درون ساختمان میشود .
  •  کمک به کنترل و صرفه جویی در مصرف انرژی میگردد.
  • با استفاده از این پرده ها علاوه بر اینکه نور به میزان کافی و مورد نیاز وارد محیط میشود ، شما میتوانید دید به بیرون داشته و از مناظر نیز لذت ببرید.
  • ایجاد یک حریم شخصی و عدم دید از بیرون به داخل .
  • قابلیت شستشوی آسان بدون نیاز به باز کردن سیستم .
  • نصب سریع و آسان بر روز سقف و دیوار .
  • این محصول علاوه بر سادگی دارای ظاهری زیبا و بسیار کاربردی میباشد .

موارد کاربرد و استفاده زیپ پرده (رول آپ):

از پرده های رول اپ(شید های عمودی) میتوان در پشت ویترین مغازه ها ،اتاق های کار ، اتاق جلسات ، فضاهای باز، آلاچیق ها ، روف گاردن ، تراس های سبز ، فضاهای کارگاهی ، لابی هتل ها و مکان های لوکس و… استفاده نمود .

 

زیپ پرده اتوماتیک آرادیس

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
پنجره گیوتینی
پنجره گیوتینی

پنجره گیوتینی یا همان پنجره پانارومایی، یک نوع پنجره بسیار زیبا و کاربردی است که در طراحی مدرن و معماری اروپایی اغلب مورد استفاده قرار

دیوار سبز
دیوار سبز چیست؟

دیوارسبز یکی از تجهیزات زیبایی بوده که با نام های دیوار گیاهی یا دیوار زندگی شناخته می شود. امروز قصد داریم به بررسی دیوار سیز