زیپ پرده(پرده مدرن) آرادیس

 

 

 

زیپ پرده ( پرده مدرن):

همانطور که از اسمش پیداست پارچه در زیپ پرده ها با کمک زیپ داخل فریم و ریل آلومینیومی کاملا زیپ و قفل میگردد . در این سیستم داخل ریل ها از لاستیک فنری شکل استفاده شده که پارچه در داخل آن به همراه زیپ ، پرس یا دوخته میشود به حرکت در می آید . در زمان کشش و فشار در لبه ها لاستیک گیر یا قفل میگردد و مانع  خروج پارچه از ریل ها میشود به این سیستم اصطلاحا زیپ کیپ گفته میشود .

این پرده ها موتورایز بوده و بصورت عمودی باز و بست میشود و بعنوان شید های عمودی یا پرده های عمودی نیز شناخته میشوند . این پرده ها در فضای داخلی و خارجی ساختمان هایی که دارای نمای شیشه ایی هستند و یا مکان های مختلفی مانند تراس ها ، ایوان ، فضاهای کارگاهی ، آلاچیق های فضای باز و … که امکان تابش زیاد نورخورشید وجود دارد استفاده میشوند .

با استفاده از انواع مختلف پارچه ها اعم از اسکرین خورشیدی ، پی وی سی ، بلک اوت و … میزان تابش نور خورشید به فضای مورد نظر را تا مقدار زیادی کنترل نمود . با کمک این سیستم میتوان مانع از نفوذ پرتوهای فرابنفش شد.

 

 

مزایای استفاده از زیپ پرده ها  (پرده برقی):

  • جلوگیری از نفوذ گرد وخاک در فصل های مختلف و همچنین اشعه های مضر خورشید .
  • جلوگیری از نفوذ حشرات موذی به محیط های مورد نظر .
  • در مناطق گرمسیر و در فصل تابستان از تابش مستقیم آفتاب می کاهد.
  • در مناطق سردسیر با کمک این سیستم در فصل زمستان با عبور نور خورشید از پرده به میزان کافی باعث حفظ حرارت درون ساختمان میشود .
  •  کمک به کنترل و صرفه جویی در مصرف انرژی میگردد.
  • با استفاده از این پرده ها علاوه بر اینکه نور به میزان کافی و مورد نیاز وارد محیط میشود ، شما میتوانید دید به بیرون داشته و از مناظر نیز لذت ببرید.
  • ایجاد یک حریم شخصی و عدم دید از بیرون به داخل .
  • قابلیت شستشوی آسان بدون نیاز به باز کردن سیستم .
  • نصب سریع و آسان بر روز سقف و دیوار .
  • این محصول علاوه بر سادگی دارای ظاهری زیبا و بسیار کاربردی میباشد .

موارد کاربرد و استفاده زیپ پرده (رول آپ):

از پرده های رول اپ(شید های عمودی) میتوان در پشت ویترین مغازه ها ،اتاق های کار ، اتاق جلسات ، فضاهای باز، آلاچیق ها ، روف گاردن ، تراس های سبز ، فضاهای کارگاهی ، لابی هتل ها و مکان های لوکس و… استفاده نمود .

 

زیپ پرده اتوماتیک آرادیس

اشتراک گذاری کنید
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
قیمت سقف متحرک شیشه ای
سقف متحرک شیشه ای و قیمت آن

در این مقاله، به بررسی جامع قیمت سقف متحرک شیشه ای، از جمله انواع، کاربردها، مزایا، معایب و نکات مهم در انتخاب و نگهداری آنها

پنجره گیوتینی
پنجره گیوتینی

پنجره گیوتینی یا همان پنجره پانارومایی، یک نوع پنجره بسیار زیبا و کاربردی است که در طراحی مدرن و معماری اروپایی اغلب مورد استفاده قرار